使用道具 舉報
andy88 發表於 2012-1-3 00:09 我有0 may 架^^
Getta123 發表於 2012-1-3 00:12 有冇相睇?
andy88 發表於 2012-1-3 00:15 係保險箱 遲d拎出黎影
Fayefei 發表於 2012-1-3 00:19 c hing玩襯的玩具都是有錢佬玩意 淨係大膠都幾皮嘢一個
timlee672 發表於 2012-1-3 20:46 舊表我只得膠深潛一隻
Getta123 發表於 2012-1-3 21:36 1665? 双紅字定白字?
timlee672 發表於 2012-1-4 00:50 係1665,普通板,幾年前買入$4xk,當年肉都痛埋!
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家
GMT+8, 2026-6-22 17:14 , Processed in 0.032062 second(s), 15 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2024 Discuz! Team.