找回密碼
 新用戶註冊
搜索
熱搜: hifi av 音樂
查看: 10831|回復: 20

[其他] 新車落地:NISSAN GT-R FIA GT1....(開箱)"

[複製鏈接]
發表於 2012-6-13 18:27:20 | 顯示全部樓層 |閱讀模式
本帖最後由 edward0914 於 2012-6-13 18:37 編輯

約於等到佢;2010年落場車,1/18 NISSAN GT-R FIA GT1"

AutoArt出廠嘅車,真係越做越好,車身外殼不但只係金屬"

而且車廂內嘅做工,都一絲不苟,真係手感同觀感都一流"

本帖子中包含更多資源

您需要 登錄 才可以下載或查看,沒有賬號?新用戶註冊

×
發表於 2012-6-13 18:30:13 | 顯示全部樓層
好有型呀 ! Dream Car !
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2012-6-13 18:33:17 | 顯示全部樓層

新車落地:NISSAN GT-R FIA GT1....(開箱)"

本帖最後由 edward0914 於 2012-6-13 18:39 編輯

終於等到佢;2010年落場車,1/18 NISSAN GT-R FIA GT1"

本帖子中包含更多資源

您需要 登錄 才可以下載或查看,沒有賬號?新用戶註冊

×
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2012-6-13 18:36:37 | 顯示全部樓層

新車落地:NISSAN GT-R FIA GT1....(開箱)"

本帖最後由 edward0914 於 2012-6-13 18:39 編輯

終於等到佢;2010年落場車,1/18 NISSAN GT-R FIA GT1"

本帖子中包含更多資源

您需要 登錄 才可以下載或查看,沒有賬號?新用戶註冊

×
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2012-6-13 18:41:18 | 顯示全部樓層
kelvinchow8 發表於 2012-6-13 18:30
好有型呀 ! Dream Car !

我鍾意到不得鳥
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-6-13 19:38:19 | 顯示全部樓層
好正啊
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-6-13 19:50:44 | 顯示全部樓層
正到不得了
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-6-13 20:31:42 | 顯示全部樓層
edward0914 發表於 2012-6-13 18:41
我鍾意到不得鳥

幾錢先 ?
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2012-6-13 23:06:36 | 顯示全部樓層
kelvinchow8 發表於 2012-6-13 20:31
幾錢先 ?

$15XX ,Kelvin兄
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-6-13 23:07:55 | 顯示全部樓層
本帖最後由 kelvinchow8 於 2012-6-13 23:09 編輯
edward0914 發表於 2012-6-13 23:06
$15XX ,Kelvin兄


嘩 ! ....................... 有d貴

但係真係好精細 ~

老細知道左一定死硬 !
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-6-13 23:19:26 | 顯示全部樓層
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2012-6-13 23:41:10 | 顯示全部樓層
本帖最後由 edward0914 於 2012-6-13 23:43 編輯
kelvinchow8 發表於 2012-6-13 23:07
嘩 ! ....................... 有d貴  

但係真係好精細 ~  


正所謂,買車容易,養車難

好釆今晚老細未見到

不過好快會見到

見到就
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-6-14 00:11:01 | 顯示全部樓層
正呀,冇得頂!
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-6-14 00:18:31 | 顯示全部樓層
edward0914 發表於 2012-6-13 23:41
正所謂,買車容易,養車難 "

好釆今晚老細未見到 "

到時你咪話佢知 , OK買左20蚊野 , 加36個6就換左返黎low

過骨 ~
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-6-14 00:51:55 | 顯示全部樓層
kelvinchow8 發表於 2012-6-14 00:18
到時你咪話佢知 , OK買左20蚊野 , 加36個6就換左返黎low  

過骨 ~   ...

我會同佢老婆講的
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-6-14 01:13:01 | 顯示全部樓層
本帖最後由 kelvinchow8 於 2012-6-14 01:14 編輯
pinkhung 發表於 2012-6-14 00:51
我會同佢老婆講的


零得罪天下 , 莫得罪皇上 !
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-6-14 10:42:15 | 顯示全部樓層
手工好靓、喷漆精细、15xx底买!!
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-6-16 22:54:05 | 顯示全部樓層
我有放大縮細槍
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2012-6-17 00:20:06 | 顯示全部樓層
大ken 發表於 2012-6-16 22:54
我有放大縮細槍

但係放大之後,落唔到地
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-6-17 01:26:12 | 顯示全部樓層
edward0914 發表於 2012-6-17 00:20
但係放大之後,落唔到地


縮細你坐入去呀
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 新用戶註冊

本版積分規則

Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家

GMT+8, 2026-6-24 05:09 , Processed in 0.048286 second(s), 16 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2024 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表