找回密碼
 新用戶註冊
搜索
熱搜: hifi av 音樂
查看: 2681|回復: 2

[請教] 求救 入左2手phono. 出現好嘈電流聲

[複製鏈接]
發表於 2013-12-14 01:26:36 | 顯示全部樓層 |閱讀模式
本帖最後由 baby-boy 於 2013-12-14 09:27 編輯

新手玩黑膠盤
岩岩由project phonobox
諗住升級phono 入左2手phono
之後返到屋企試
一張聲開大 電流聲 跟隨住大
但轉番project. 又無呢個問題
肯定係個phono 出現問題?
我衰心急 無去 賣家到試。{:1_676:有無可能係部phono 粒fuse
出現問題。
發表於 2013-12-14 08:06:52 | 顯示全部樓層
係咪水線問題
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2013-12-14 08:58:20 | 顯示全部樓層
本帖最後由 baby-boy 於 2013-12-14 09:11 編輯


我用番自己個幾百蚊 phonobox 又無問題?

有無師兄介紹地方 可以去檢查同維修

因為CHING 覺得我對部機動過手 唔會退
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 新用戶註冊

本版積分規則

Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家

GMT+8, 2026-6-22 11:13 , Processed in 0.057600 second(s), 15 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2024 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表