查看全部評分
eds60
使用道具 舉報
ELUK
iwantbd
kc7
ccli1996 發表於 2016-3-4 21:33 還有雨果金碟
ccli1996 發表於 2016-3-4 21:26 我有呢幾隻大衆化價錢嘅金碟
chuck 發表於 2016-3-4 22:14 我就有隻冷門 Jean Michele Jarre - Oxegene 24K mobile fidelity.
黑膠迷 發表於 2016-3-4 22:27 嘩......... 貴野來
ma73
chuck 發表於 2016-3-4 22:37 蔡琴-老歌 24k 就熱門好多。
黑膠迷 發表於 2016-3-4 21:38 我有陳百強那張,非常靚聲(只有黑膠唱片贏它)
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家
GMT+8, 2026-6-28 06:48 , Processed in 0.048225 second(s), 19 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2024 Discuz! Team.