找回密碼
 新用戶註冊
搜索
熱搜: hifi av 音樂
樓主: racewong

[線材] 越高級既器材, 需要用高級/高價線材才能發揮應有潛力嗎?

 火.. [複製鏈接]
發表於 2011-4-14 15:02:24 | 顯示全部樓層
冇嘜時間,呢個得吾得!
masteralain 發表於 2011-4-14 14:59



    嘩! 好掂呀!
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-4-14 15:02:45 | 顯示全部樓層
唔撚得 都唔型
howin 發表於 2011-4-14 15:01


但已經整靚仔左你啦!

評分

1

查看全部評分

回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2011-4-14 15:03:24 | 顯示全部樓層
唔撚得 都唔型
howin 發表於 2011-4-14 15:01



  屌, 咁你本身都唔係型. 算把啦你!
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-4-14 15:05:58 | 顯示全部樓層
屌, 咁你本身都唔係型. 算把啦你!
racewong 發表於 2011-4-14 15:03



    無眼光
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2011-4-14 15:09:08 | 顯示全部樓層
我鎗王 & air撚棍王都一致認為你個名應該係

~天下第一柒男
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-4-14 15:10:52 | 顯示全部樓層
我鎗王 & air撚棍王都一致認為你個名應該係

~天下第一柒男
racewong 發表於 2011-4-14 15:09



   
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-4-14 15:11:38 | 顯示全部樓層
我鎗王 & air撚棍王都一致認為你個名應該係

~天下第一柒男
racewong 發表於 2011-4-14 15:09



   
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2011-4-14 15:14:29 | 顯示全部樓層
屌你個柒男! 快d搵過幅車頭相啦!
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-4-14 15:15:38 | 顯示全部樓層
我鎗王 & air撚棍王都一致認為你個名應該係

~天下第一柒男
racewong 發表於 2011-4-14 15:09


唔好成日張個事實話比佢知啦,好很易會反發入院深造嫁
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-4-14 15:16:57 | 顯示全部樓層
屌你個柒男! 快d搵過幅車頭相啦!
racewong 發表於 2011-4-14 15:14



    我搵嚟搵去都搵唔到一幅襯我身份同外型
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2011-4-14 15:17:52 | 顯示全部樓層
唔好成日張個事實話比佢知啦,好很易會反發入院深造嫁
MooMoo 發表於 2011-4-14 15:15



  佢既病已經番發啦.

o係個簽名位話自己係型男! 都痴撚線!
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-4-14 15:18:52 | 顯示全部樓層
佢既病已經番發啦.

o係個簽名位話自己係型男! 都痴撚線!
racewong 發表於 2011-4-14 15:17



    講事實都要俾人鬧
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2011-4-14 15:22:19 | 顯示全部樓層
我搵嚟搵去都搵唔到一幅襯我身份同外型
howin 發表於 2011-4-14 15:16



  緊係搵唔到啦, 根本就"唔存在"
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-4-14 15:26:59 | 顯示全部樓層
air撚 我又要logo 型字唔該
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-4-14 15:27:52 | 顯示全部樓層
緊係搵唔到啦, 根本就"唔存在"
racewong 發表於 2011-4-14 15:22



    都係改返佢先....費時出街俾人打...
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-4-14 15:32:01 | 顯示全部樓層
都係改返佢先....費時出街俾人打...
howin 發表於 2011-4-14 15:27


你都驚,出親街都被人打嫁啦
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-4-14 15:58:32 | 顯示全部樓層
鎗王同棍王都換左新裝啦 , 天下第一男~~吹王, 你快撚o的換先得架, 唔好淨係""
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-4-14 17:13:32 | 顯示全部樓層
air撚 我又要logo 型字唔該
henryyrneh 發表於 2011-4-14 15:26


兄弟,呢個得唔得?

henry.JPG

評分

1

查看全部評分

回復

使用道具 舉報

發表於 2011-4-14 17:22:18 | 顯示全部樓層
兄弟,呢個得唔得?
masteralain 發表於 2011-4-14 17:13


我呆了
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-4-14 17:23:06 | 顯示全部樓層
兄弟,呢個得唔得?
masteralain 發表於 2011-4-14 17:13



    果然有一手
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 新用戶註冊

本版積分規則

Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家

GMT+8, 2026-6-27 22:55 , Processed in 0.506362 second(s), 19 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2024 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表