使用道具 舉報
價錢係佢五份一喎... racewong 發表於 2010-11-5 13:48
...MEZZO supercow 發表於 2010-11-5 14:01
查看全部評分
manlo2010
Mincow 兄, 好耐冇見. 我係 penjef. 上星期係20/f見到你既時候不敢相認. 你同cyberken, kachow聽咗一 ... rumor 發表於 2010-11-5 15:54
新款be高好難搞 MDLP 發表於 2010-11-5 16:16
昨晚喺WELLCOME AUDIO遲左半個鍾, X01LTD + C290V + M2000推MEZZO. 真係幾好聲, 潛質無限. ... racewong 發表於 2010-11-5 16:06
supercow兄, 你都算係JMLAB FANS喎, 係咪直接由MEZZO (UPGRADE/DOWNGRADE?)去DIABLO. 有無發覺人聲有少 ... racewong 發表於 2010-11-5 16:14
好款亦都貴好多先 MDLP 發表於 2010-11-5 16:21
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家
GMT+8, 2026-6-23 07:33 , Processed in 0.043854 second(s), 20 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2024 Discuz! Team.