找回密碼
 新用戶註冊
搜索
熱搜: hifi av 音樂
樓主: nickif

[分享] nickif的2017 hifi show印象 (更新完畢)

[複製鏈接]
發表於 2017-8-13 11:27:14 | 顯示全部樓層
張東尼@FB 發表於 2017-8-13 10:58
睇戲係去睇部戲唔係睇佢既 gears.  明未?

我想,之前師兄想說重點是體驗,音效也是體驗一部分,也和音響show高價產品 一樣帶不回家。
回復

使用道具 舉報

發表於 2017-8-13 11:59:25 | 顯示全部樓層
eddiey4k 發表於 2017-8-13 11:27
我想,之前師兄想說重點是體驗,音效也是體驗一部分,也和音響show高價產品 一樣帶不回家。 ...

okay

123456
回復

使用道具 舉報

發表於 2017-8-13 19:02:36 | 顯示全部樓層
其實何必執著,80蚊又有碟,又有咁多代理用心搞(雖然未必搞得靚聲),當去睇show,真係乜都抵

評分

1

查看全部評分

回復

使用道具 舉報

發表於 2017-8-13 20:31:18 | 顯示全部樓層
個套野原來係開 show 用的. 套野好唔好聲?
回復

使用道具 舉報

發表於 2017-8-13 23:22:45 | 顯示全部樓層
nickif 發表於 2017-8-13 02:16
死神喇叭簡直太貼切了, 不知道設計師是否故意而為,反正這樣的喇叭肯定進不了我的家門,否則半夜上個廁所 ...

和高達the o外形如此相近、聲音亦相當不錯

樓主寫文辛苦了
回復

使用道具 舉報

發表於 2017-8-13 23:33:02 | 顯示全部樓層
一對高達確是好聲。


nickif兄為什麼沒寫威達另一套Magico M3?
回復

使用道具 舉報

發表於 2017-8-13 23:47:23 | 顯示全部樓層
本帖最後由 eddiey4k 於 2017-8-14 00:01 編輯
nickif 發表於 2017-8-13 02:14
Hifi德展聽一向是靚聲的保證,今次更是Rockport重量級全新喇叭Lyra首次亮相。Lyra定位在Cygnus之上,旗艦Ar ...


非常同意音樂感之言。好奇的是,Lyra的箱體設計以鋁為主,和以往其上級和下級都不一樣,但Cygnus, Avior 等也不算舊款,究竟是例外,還是預告新系列會陸續出現
此外未知Nick 兄如何比較Steinheim另一房的Reference 系列,我反而沒機會聽這小房的Five, 但覺得Reference 不錯,若Dartzeel + Five 比大房的好,那便非常好的了
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2017-8-13 23:56:31 | 顯示全部樓層
hksarac 發表於 2017-8-13 23:33
一對高達確是好聲。

貴豐果段有寫
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2017-8-13 23:57:23 | 顯示全部樓層
eddiey4k 發表於 2017-8-13 23:47
非常同意音樂感之言。好奇的是,Lyra的箱體設計以鋁為主,和以往其上級和下級都不一樣,但Cygnus, Avior  ...

個人覺得是Andy對不同物料的一個全新嘗試,並不意味著全面改款

評分

1

查看全部評分

回復

使用道具 舉報

發表於 2017-8-14 00:22:33 | 顯示全部樓層
nickif 發表於 2017-8-13 02:18
說了那麽多好的,忍不住說一個反面教材。
Audio Note展廳,單單是CD系統已經過百萬,M10前級+Onkagu又是百 ...

看來Audionote 是今次各聽家喜好分野較大的房間,另一有關此次音響展的討論也有談到此房。我前去時沒記錯是配einstein 揚聲器,選曲效果上下很盡,但個人有點吃不消,可能是選曲問題
回復

使用道具 舉報

發表於 2017-8-14 00:50:05 | 顯示全部樓層
我與各位有些少不同觀點, 或可算是不同價值觀。
我去Hifi show是尋找在我射程內的新/好的器材/配件資料作日後參考。
我只有這大喇叭沒有去。

評分

1

查看全部評分

回復

使用道具 舉報

發表於 2017-8-14 01:40:20 | 顯示全部樓層
詳細聽感

今年rockport確是好聲,可以靜靜的聆聽很久而不生厭
回復

使用道具 舉報

發表於 2017-8-14 01:41:18 | 顯示全部樓層
大象行的則太多人,未能駐足很久細聽
回復

使用道具 舉報

發表於 2017-8-14 01:44:36 | 顯示全部樓層
展示鐵三角唱頭的房間擺了一套tad,素質未必最高,但一樣久聽不膩,值得一聽

可能很多師兄也走寶了

IMG_20170813_152447.jpg

評分

1

查看全部評分

回復

使用道具 舉報

發表於 2017-8-14 09:07:49 | 顯示全部樓層
張東尼@FB 發表於 2017-8-13 10:58
睇戲係去睇部戲唔係睇佢既 gears.  明未?


行show你唔聽啲器材播嘅音樂,只會睇器材?
當然你認為冇音展嘅存在價值冇問題,乾脆不理會好了!
回復

使用道具 舉報

發表於 2017-8-14 09:16:45 | 顯示全部樓層
mufans 發表於 2017-8-14 09:07
行show你唔聽啲器材播嘅音樂,只會睇器材?
當然你認為冇音展嘅存在價值冇問題,乾脆不理會好了! ...

我聽歌係聽我想聽既歌而唔係聽人地為 demo 佢既 equipment 而播既歌.  明未??
回復

使用道具 舉報

發表於 2017-8-14 09:48:15 | 顯示全部樓層
chowchowchow 發表於 2017-8-13 02:45
對喇叭好似話要三球 雖然真係天價,不過Chris 同廠方嘅魄力,可以咁短時間做出如此出色出衆嘅喇叭 ...

三球,買hifi德一套/怪風一套/magico一套/先聲對高達都可以了
回復

使用道具 舉報

發表於 2017-8-14 10:12:06 | 顯示全部樓層
原來走寶了,自己不看好th2 沒有買飛聽。

回復

使用道具 舉報

發表於 2017-8-14 10:15:44 | 顯示全部樓層
本帖最後由 t1174 於 2017-8-14 10:22 編輯
hksarac 發表於 2017-8-14 09:48
三球,買hifi德一套/怪風一套/magico一套/先聲對高達都可以了


的確,我聽到有人問先聲對黑肥 巫師多少錢定價,員工就是說要280萬。

其實不說比唔比到300個,但就咁對比大小,300萬那對大hon 好像比較抵了(比較大小)
回復

使用道具 舉報

發表於 2017-8-14 10:20:58 | 顯示全部樓層
張東尼@FB 發表於 2017-8-14 09:16
我聽歌係聽我想聽既歌而唔係聽人地為 demo 佢既 equipment 而播既歌.  明未?? ...

兩方面感覺吧,如果要買就話要試下自己聽開的音樂。

在欣賞角度時,當然是想聽至好,對方 setup 出來,當然對方會選擇比較合用的音樂去表演啦,唔通去演唱會都咁易比你點歌咩(雖然真是有發生過,不過都是興起有時間吧)
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 新用戶註冊

本版積分規則

Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家

GMT+8, 2026-6-26 10:47 , Processed in 0.049110 second(s), 21 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2024 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表