找回密碼
 新用戶註冊
搜索
熱搜: hifi av 音樂
樓主: racewong

[官方活動] [花絮及討論區] 天朗Kensington GR + AIRTIGHT ATM-1S

[複製鏈接]
發表於 2018-8-8 14:24:22 | 顯示全部樓層
作為一個前天朗用家,新一代貴麗系列真係進步不少,聲音不單只具人性化,而且音效亦進得上現代喇叭,絕對係唔可以睇少嘅傳統品牌
回復

使用道具 舉報

發表於 2018-8-9 11:12:56 | 顯示全部樓層
Phono唔係用ATE-2咩?
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2018-8-9 11:25:48 | 顯示全部樓層
yhyueng 發表於 2018-8-9 11:12
Phono唔係用ATE-2咩?

無呀, 用左佢部最新前級內置phono內置既
回復

使用道具 舉報

發表於 2018-8-9 19:48:51 | 顯示全部樓層
cchome 發表於 2018-8-4 20:19
今天 GURU set 套機和 Tannoy 吾係玩音色,係高密度、好動態、分析力好、有場面...air-tight 36w x 2 入門 ...

其實 Tannoy 經常被人誤解, 玩得好tannoy 可以好真,另外 Airtight 也是非常好 ,之前上 guru 聽過套211 mono block 毒到不得了
回復

使用道具 舉報

發表於 2018-8-9 19:53:05 | 顯示全部樓層
mic2mic 發表於 2018-8-9 19:48
其實 Tannoy 經常被人誤解, 玩得好tannoy 可以好真,另外 Airtight 也是非常好 ,之前上 guru  ...

以前好多錄音室都係用天朗喇叭
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2018-8-9 20:21:39 | 顯示全部樓層
mic2mic 發表於 2018-8-9 19:48
其實 Tannoy 經常被人誤解, 玩得好tannoy 可以好真,另外 Airtight 也是非常好 ,之前上 guru  ...

你想自殺?

我覺得Airtight最毒果部就是211
回復

使用道具 舉報

發表於 2018-8-9 21:04:43 | 顯示全部樓層
racewong 發表於 2018-8-9 20:21
你想自殺?

我覺得Airtight最毒果部就是211

的確等同自殺!
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2018-8-9 23:47:04 | 顯示全部樓層
mic2mic 發表於 2018-8-9 21:04
的確等同自殺!

以佢既價位, 以推動力與音色, 211真係好屈機.
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 新用戶註冊

本版積分規則

Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家

GMT+8, 2026-6-22 09:13 , Processed in 0.033694 second(s), 13 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2024 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表