使用道具 舉報
甘L鬼殊 ryanenen 發表於 2011-10-11 11:24
唔好意思,我又有野想請教大家... 十仔如果打斜擺(因個廳係鑽石型),差唔多45度對住皇帝位,並放 ... KingAlien 發表於 2011-10-13 10:52
subwoofer phase 既 0,90, 180, 270 度.... 並不等如subwoofer 面向皇帝位既方向而調較, 就算十仔向皇帝 ... ryanenen 發表於 2011-10-13 11:23
咁係咪要調到感覺唔到低頻係由十仔發出先叫正確呢? 感覺有d抽象 ... KingAlien 發表於 2011-10-13 12:34
查看全部評分
是嗎
你要聽reyanenen.佢係lee處嘅其中1個撚机高手 randyma 發表於 2011-10-13 15:03
回復 randyma randyma 大佬, 依到好多高高手. 我算咩呀 ryanenen 發表於 2011-10-13 18:25
Yes. You are the second. randyma 發表於 2011-10-14 12:45
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家
GMT+8, 2026-6-28 23:44 , Processed in 0.036128 second(s), 14 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2024 Discuz! Team.