找回密碼
 新用戶註冊
搜索
熱搜: hifi av 音樂
樓主: KingAlien

[分享] 新手報到,前輩們好

  [複製鏈接]
發表於 2011-10-11 11:24:10 | 顯示全部樓層
甘L鬼殊
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-10-11 12:55:13 | 顯示全部樓層
本帖最後由 claero 於 2011-10-12 15:02 編輯
甘L鬼殊
ryanenen 發表於 2011-10-11 11:24


u think so .....minus me 30 point
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-10-12 17:49:08 | 顯示全部樓層
又擦出火花?
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2011-10-13 10:52:01 | 顯示全部樓層
唔好意思,我又有野想請教大家...
十仔如果打斜擺(因個廳係鑽石型),差唔多45度對住皇帝位,並放響皇帝位右前方,
咁係咪要將十仔個phase調去45度左右至正確呢?
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-10-13 11:23:14 | 顯示全部樓層
唔好意思,我又有野想請教大家...
十仔如果打斜擺(因個廳係鑽石型),差唔多45度對住皇帝位,並放 ...
KingAlien 發表於 2011-10-13 10:52


subwoofer phase 既 0,90, 180, 270 度....
並不等如subwoofer 面向皇帝位既方向而調較,
就算十仔向皇帝位方向不变, 只移前移後, phase 都巳經有机會轉左
要調較过先知.
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2011-10-13 12:34:58 | 顯示全部樓層
subwoofer phase 既 0,90, 180, 270 度....
並不等如subwoofer 面向皇帝位既方向而調較,
就算十仔向皇帝 ...
ryanenen 發表於 2011-10-13 11:23



    咁係咪要調到感覺唔到低頻係由十仔發出先叫正確呢?
感覺有d抽象
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-10-13 14:31:22 | 顯示全部樓層
咁係咪要調到感覺唔到低頻係由十仔發出先叫正確呢?
感覺有d抽象 ...
KingAlien 發表於 2011-10-13 12:34


係要調到感覺到低頻最實淨同低频量最多先正確.
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-10-13 15:03:46 | 顯示全部樓層
你要聽reyanenen.佢係lee處嘅其中1個撚机高手

評分

1

查看全部評分

回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2011-10-13 15:23:01 | 顯示全部樓層
你要聽reyanenen.佢係lee處嘅其中1個撚机高手
randyma 發表於 2011-10-13 15:03



    位位師兄講ge我都聽,自己玩咁耐其實一直無咩點深入研究
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-10-13 18:25:02 | 顯示全部樓層
回復 28# randyma

randyma 大佬, 依到好多高高手. 我算咩呀
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-10-14 12:45:25 | 顯示全部樓層
回復  randyma

randyma 大佬, 依到好多高高手. 我算咩呀
ryanenen 發表於 2011-10-13 18:25



Yes. You are the second.
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-10-14 14:38:30 | 顯示全部樓層
Yes. You are the second.
randyma 發表於 2011-10-14 12:45


不敢當, I'm the second last....
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 新用戶註冊

本版積分規則

Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家

GMT+8, 2026-6-28 23:44 , Processed in 0.036128 second(s), 14 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2024 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表