查看全部評分
kelvinchow8
使用道具 舉報
hsbkl 發表於 2012-12-4 09:42 尋日電話響左, 希望今日下晝有時間出去攞
ryanenen 發表於 2012-12-4 09:41 買部咪有得試, 不過等下水
iwantbd
sealteam4 發表於 2012-12-4 13:21 呢部係咪當今最高型號全新藍光碟機??
felixk 發表於 2012-12-4 16:57 是 oppo 最新 和最高型号
hsbkl 發表於 2012-12-4 16:48 已取機,試機時睇完batman 第一幕,真係好清呀!93真係輸晒
sealteam4 發表於 2012-12-4 17:41 嘩!我都好想據有一部
kelvinchow8 發表於 2012-12-4 18:33 又多一部 ~
iwantbd 發表於 2012-12-4 18:39 心動不如行動! ‘
居士
johnnykut
kelvinchow8 發表於 2012-12-4 23:50 煲爆你個低音 !!!
iwantbd 發表於 2012-12-5 00:01 禾刀想試
kelvinchow8 發表於 2012-12-5 00:06 啱啱先接返好d器材 , 啱啱先開機 !
iwantbd 發表於 2012-12-5 00:10 明天我來學嘢
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家
GMT+8, 2026-6-24 00:34 , Processed in 0.046680 second(s), 16 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2024 Discuz! Team.