louisc 發表於 2013-2-8 14:51 喇叭同amp 都茂換成年啦華哥
使用道具 舉報
查看全部評分
比力一定得
derekauto
racewong
racewong 發表於 2013-2-8 14:52 嘩.....你條友仔咁無良心, 話晒部lux都陪左你半年啦.
ncwah 發表於 2013-2-8 14:55 盤呢
racewong 發表於 2013-2-8 15:01 佢個膠盤換到七彩喎! 哈哈.
racewong 發表於 2013-2-8 14:00 唉! 屎忽痕之過! 我依家好想搵番套金仔玩呀!!!!
c7c 發表於 2013-2-8 15:12 除咗金仔,你好似都好掛住高蚊喎!
racewong 發表於 2013-2-8 15:13 我掛住GOLDMUND既聲, 但更掛住金仔既樣.
ncwah 發表於 2013-2-8 15:04 咪~臭~係
c7c 發表於 2013-2-8 15:17 咁你執咗一夜陳套22H+1000咪連個樣都唔駛掛住金仔囉!
5仔
louisc 發表於 2013-2-8 15:17 為咗个胱裂頭, 打落後面換晒抽野,令我連樹皮都茂得食
racewong 發表於 2013-2-8 15:21 無得食樹皮, 咪晚晚食鮑魚囉.
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家
GMT+8, 2026-6-27 18:29 , Processed in 0.046971 second(s), 16 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2024 Discuz! Team.