找回密碼
 新用戶註冊
搜索
熱搜: hifi av 音樂
樓主: 細tec

[首辦模型] 未買過咁大盒的模型

[複製鏈接]
發表於 2011-4-15 00:29:29 | 顯示全部樓層
回復 20# 細tec


    有沒有你的手指那麼粗?
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2012-12-20 13:48:06 | 顯示全部樓層
HEHE...兩年後, 先完成第一個工序, 真係有排攪。




本帖子中包含更多資源

您需要 登錄 才可以下載或查看,沒有賬號?新用戶註冊

×
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-12-20 15:41:59 | 顯示全部樓層
細tec 發表於 2012-12-20 13:48
HEHE...兩年後, 先完成第一個工序, 真係有排攪。

喂! 你部ex-s砌咁耐架?! 好心急呀!
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2012-12-20 15:46:19 | 顯示全部樓層
racewong 發表於 2012-12-20 15:41
喂! 你部ex-s砌咁耐架?! 好心急呀!

最近先再重新動工咋。
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-12-20 21:33:20 | 顯示全部樓層
我有E隻嘅舊版,成日心思思想買E隻,不過砌好都唔知放邊,最重要係有冇咁嘅能力完成
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 新用戶註冊

本版積分規則

Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家

GMT+8, 2026-6-28 18:24 , Processed in 0.033598 second(s), 13 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2024 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表