racewong 發表於 2014-6-23 14:57 有無興趣上去美孚學下玩咸野?
使用道具 舉報
bigpun1975 發表於 2014-6-24 08:59 我都想試下佢個濾水器D水係咪甜嘅
ken2014 發表於 2014-6-25 23:54 waaa!師兄養角珊瑚,一定係高手中的高手,雖知道水質要求要比普通生態缸更高! ...
Prince168 發表於 2014-6-28 19:10 聖誕島皇帝好靚!
allenwailun 發表於 2014-8-8 02:09 個江幾大
hongtam 發表於 2014-8-9 00:51 其实隻缸
hongtam 發表於 2014-8-17 23:18 其实珊瑚缸只要係開缸初期肯忍下手唔好亂加野,另外控制好D水質就掂 ...
racewong 發表於 2014-8-17 23:44 你條友仔, 你點講我都唔會中咸水毒..................住.
hongtam 發表於 2014-8-17 23:51 時間問題啫,次次上我度都係咁望住隻缸
racewong 發表於 2014-8-17 23:53 無計喎, 你套機吸引唔到我...
hongtam 發表於 2014-8-17 23:57 要吸引到你我就唔係新手LA,儍佬
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家
GMT+8, 2026-6-26 03:38 , Processed in 0.048174 second(s), 14 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2024 Discuz! Team.