pp101 發表於 2015-4-17 13:57 west爺可否pm禾係邊樹搵到
查看全部評分
pp101
使用道具 舉報
westwood 發表於 2015-4-17 14:04 唔使pm 因為搵唔到 我都係好幸運有個師兄當年係日本入左兩隻
pepsiman 發表於 2015-4-17 14:04 如果我都有個就好喇....
westwood 發表於 2015-4-17 13:41 pm左比你啦
kevin2007 發表於 2015-4-17 13:42 黑膠同CD最大分別係三頻密度, 如果聽CD要加多少少幻想先出到歌手定位同咀型, 但黑膠一開聲便成個歌手企定定 ...
terencekan 發表於 2015-4-17 14:15 I want to know the price too ,Please Pm me ThX!!
pp101 發表於 2015-4-17 14:12 版主 唔厚林咁多喇,買左咪得囉!
yinchai
sealteam4 發表於 2015-4-17 14:35 實在是太吸引人 唔好PM任何細節比我,真係好毒
pepsiman 發表於 2015-4-17 14:33 我都想,唔通為咗玩黑膠去打劫咩...
pp101 發表於 2015-4-17 15:59 不如問下west爺嗰價,百士大哥一定玩得起有凸喎
westwood 發表於 2015-4-17 14:19 pm左比你
smalltiger 發表於 2015-4-17 18:01 west兄 ,小虎也是初玩黑膠不久 ,請多多交流 !
pp101 發表於 2015-4-17 18:05 博士你刀算初玩 已經係大師呢喇
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家
GMT+8, 2026-6-28 13:04 , Processed in 0.042449 second(s), 17 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2024 Discuz! Team.