找回密碼
 新用戶註冊
搜索
熱搜: hifi av 音樂
樓主: racewong

[黑膠系統] 後悔玩得太遲之黑膠啟動

[複製鏈接]
發表於 2016-2-18 12:08:45 | 顯示全部樓層
sunny14148 發表於 2016-2-18 11:06
197x年已玩黑膠,因為當年根本未有CD,玩左成二十年,玩到悶。
不過現時的黑膠器材,質素上 ...


同意!現時玩黑膠要玩得好要用大量時間和金錢,我自己都係因為冇時間和地方才不沾黑膠,坦白講,我啲黑膠全部在加國車房內有已20 年,真係冇時間玩。再講,購買高質素黑膠唱片都有難道。我認識幾位玩有玩黑膠嘅朋友都認同買高質素嘅膠碟是幾困難,不只是錄音好咁簡單,又要演鐸好,特別係 Classical。相對地,CAS/FAS 太方便了,我也做了近15年懶人,我現在已經太習慣用CAS/FAS 聽歌,連CD機都想淘汰。

評分

1

查看全部評分

回復

使用道具 舉報

發表於 2016-2-18 12:22:07 | 顯示全部樓層
chuck 發表於 2016-2-18 12:08
同意!現時玩黑膠要玩得好要用大量時間和金錢,我自己都係因為冇時間和地方才不沾黑膠,坦白講,我啲黑膠 ...

到了退休不用上班,天天在家時間多又無聊,那時就可以再沾手了。
回復

使用道具 舉報

發表於 2016-2-18 12:29:22 | 顯示全部樓層
leoking 發表於 2016-2-18 08:36
餅主為何兩、三年前會打死唔玩黑膠咁嚴重

我知,因為佢惰性太重...
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2016-2-18 12:29:45 | 顯示全部樓層
suzuki 發表於 2016-2-18 10:52
恭喜開聲!加返件Symposium SEGUE ISO 效果更上一層樓!

唔夠位放喎
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2016-2-18 12:30:57 | 顯示全部樓層
leoking 發表於 2016-2-18 10:53
恭喜餅主今时今日有$有大屋有遠見

妖. King sir講依D...
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2016-2-18 12:33:33 | 顯示全部樓層
pepsiman 發表於 2016-2-18 12:29
我知,因為佢惰性太重...

份人好相乳就自然會惰

評分

1

查看全部評分

回復

使用道具 舉報

發表於 2016-2-18 12:33:42 | 顯示全部樓層
pepsiman 發表於 2016-2-18 12:29
我知,因為佢惰性太重...

係人肥!論盡!唔敢掂

評分

6

查看全部評分

回復

使用道具 舉報

發表於 2016-2-18 12:57:55 | 顯示全部樓層
racewong 發表於 2016-2-18 12:33
份人好相乳就自然會惰

恭喜鎗王 ,其實你惰都洗'物'驚,大把人出黎幫你手,真羨慕
回復

使用道具 舉報

發表於 2016-2-18 16:25:48 | 顯示全部樓層
本帖最後由 bcychung 於 2016-2-18 16:33 編輯

黑膠好玩。唔會太遲。

好聲的時候,會好感動。

恭喜版主開聲大吉 X 3
回復

使用道具 舉報

發表於 2016-2-18 17:13:16 | 顯示全部樓層
恭喜版主
回復

使用道具 舉報

發表於 2016-2-18 18:13:43 | 顯示全部樓層
禾刀覺得恭喜 鎗王餅主得太……遲了

不如鎗王大人講下落左針之後嘅聽感la
回復

使用道具 舉報

發表於 2016-2-18 18:21:11 | 顯示全部樓層
本帖最後由 Davey 於 2016-2-18 19:06 編輯

鎗王兄  裝唱臂,裝唱頭,set up係好好玩架!呢個過情一定要試下
回復

使用道具 舉報

發表於 2016-2-18 18:25:39 | 顯示全部樓層
版主,
恭喜恭喜。
黑膠的迷人魅力真的沒法擋。
回復

使用道具 舉報

發表於 2016-2-18 18:25:46 | 顯示全部樓層
鎗王兄   裝唱臂,裝唱頭,set up係好好玩架!呢個過情一定要試下
回復

使用道具 舉報

發表於 2016-2-18 19:35:05 | 顯示全部樓層
本帖最後由 nagramen 於 2016-2-18 19:39 編輯

鎗王兄, Could you please tell us the sonic character and performance of your Musical Paradise phono amp? Any local dealer in HK? Thanks a lot!

MP website says that MP-P1 tube phono amp costs US$499 plus US$50 shipping to Asia.  Its price seems very reasonable and affordable!
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2016-2-18 21:03:39 | 顯示全部樓層
nagramen 發表於 2016-2-18 19:35
鎗王兄, Could you please tell us the sonic character and performance of your Musical Paradise phono  ...

全新機未煲過! 等我煲佢兩星期再comment

回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2016-2-18 21:06:19 | 顯示全部樓層
pp101 發表於 2016-2-18 18:13
禾刀覺得恭喜 鎗王餅主得太……遲了

不如鎗王大人講下落左針之後嘅聽感la  ...

妖, 昨天才落針開聲, 今日又神推鬼X咁去左威威買碟! 天啊!

IMG_201602181211.jpg

評分

1

查看全部評分

回復

使用道具 舉報

發表於 2016-2-18 22:06:20 | 顯示全部樓層
版主要唔要入番本音響論壇的黑膠專書進修進修,所謂'知識就是力量'
回復

使用道具 舉報

發表於 2016-2-18 22:43:09 | 顯示全部樓層
racewong 發表於 2016-2-18 21:06
妖, 昨天才落針開聲, 今日又神推鬼X咁去左威威買碟! 天啊!

啱啱見到你係ww俾錢。
回復

使用道具 舉報

發表於 2016-2-18 22:45:19 | 顯示全部樓層
racewong 發表於 2016-2-18 21:06
妖, 昨天才落針開聲, 今日又神推鬼X咁去左威威買碟! 天啊!

嘩! 果然日日入毒品!
宜家同部cd8有茅得揮下
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 新用戶註冊

本版積分規則

Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家

GMT+8, 2026-6-25 09:59 , Processed in 0.045911 second(s), 21 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2024 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表