找回密碼
 新用戶註冊
搜索
熱搜: hifi av 音樂
樓主: ac816816

[分享] Accuphase P-7300 (分享^^)

[複製鏈接]
 樓主| 發表於 2016-10-4 23:10:15 | 顯示全部樓層
lumbak 發表於 2016-10-4 22:09
A70 正正是我想要的聲音(你講得岩),所以我无试金仔AB類后級就已決定左。唯一後悔系冇錢直上A200罗!   其間 ...

金仔兩個頂級雙聲道功放,在實力上以經不容懷疑了。是但一部我都會聽得好開心的^^
師兄選了A-70也很好吖。最緊要啱聽~
回復

使用道具 舉報

發表於 2016-10-4 23:50:29 | 顯示全部樓層
本帖最後由 ccli1996 於 2016-10-5 09:18 編輯

金仔保持發展兩類系列A類及AB類嘅後級,一定是有其對市場須求嘅價值作為背後原因,A類機嘅聲確實有其衆多擁躉,相信也是符合市場上大多數發燒友對追求「A類聲」嘅口味,而AB類機出嘅聲亦有其吸引之處,可對應另外一些發燒友嘅喜好,喜歡那一種Amp嘅聲音,相信跟不同人對聽不同類型音樂嘅喜好有關

小弟用不起頂金型號產品,唔肯定是否頂級型號嘅Amp嘅聲音特性,是否可完全擺脫在中階或初級型號Amp上聽得到,兩類Amp自身有嘅聲音限制

但因為曾經用過,經驗過兩類中階金仔型號Amp推出嚟嘅聲音,其實各自有其強與弱嘅地方,視乎要用佢嚟聽咩類型音樂,從而去揀選A類或AB類Amp去更適合自己喜歡及常聽嘅音樂類型

所以現在我是要同時用上兩部不同類型嘅金仔Amp,以Bi-amp方式來連接,分別推動喇叭嘅高中音及低音單元,以求能滿足我比較貪心嘅要求,就是要發揮及獲取晒兩類Amp,各自有嘅聲音強項特性

評分

4

查看全部評分

回復

使用道具 舉報

發表於 2016-10-5 15:46:07 | 顯示全部樓層
ccli1996 發表於 2016-10-4 23:50
金仔保持發展兩類系列A類及AB類嘅後級,一定是有其對市場須求嘅價值作為背後原因,A類機嘅聲確實有其衆多擁 ...

CCLI兄 ,當金仔器材去到同廠頂級,如信兄那套全金頂 ,A和AB的強勢會兼容並蓄的 ,有機會可試吓到訪他

評分

1

查看全部評分

回復

使用道具 舉報

發表於 2016-10-5 16:04:49 | 顯示全部樓層
smalltiger 發表於 2016-10-5 15:46
CCLI兄 ,當金仔器材去到同廠頂級,如信兄那套全金頂 ,A和AB的強勢會兼容並蓄的{:5_486: ...

小虎兄,
如果真係有機會家訪,可聽聽A類及AB類頂金型號Amp嘅強勢聲音,當然係非常好啦
但因為唔認識信兄,要拜訪他去見識及學嘢,可能又要小虎兄代為安排介紹一下了

評分

1

查看全部評分

回復

使用道具 舉報

發表於 2016-10-5 16:11:05 | 顯示全部樓層
本帖最後由 smalltiger 於 2016-10-5 16:12 編輯
ccli1996 發表於 2016-10-5 16:04
小虎兄,
如果真係有機會家訪,可聽聽A類及AB類頂金型號Amp嘅強勢聲音,當然係非常好啦
...


ccli兄 ,信兄十分好客 ,只要你多些入金仔同好會打招呼 ,就可以了
回復

使用道具 舉報

發表於 2016-10-5 16:57:56 | 顯示全部樓層
回復

使用道具 舉報

發表於 2016-10-5 19:53:49 | 顯示全部樓層


金仔同好會好多師兄用新舊老頂金仔器材

評分

1

查看全部評分

回復

使用道具 舉報

發表於 2016-10-6 13:51:52 | 顯示全部樓層
ccli1996 發表於 2016-10-4 23:50
金仔保持發展兩類系列A類及AB類嘅後級,一定是有其對市場須求嘅價值作為背後原因,A類機嘅聲確實有其衆多擁 ...

ccli 1996 兄
當用兩部 A70 Horizontal Bi-amp時 以我聽感經驗 只推低音那部會稍感吃力
如兩部機不是同一時間購買 還未煲熟 (速度 反應...) 中高和底音較易出斷層
我感性想象力太多 事實好難有機會取數据

評分

1

查看全部評分

回復

使用道具 舉報

發表於 2016-10-6 13:56:50 | 顯示全部樓層
本帖最後由 eds60 於 2016-10-6 13:58 編輯
ccli1996 發表於 2016-10-5 16:04
小虎兄,
如果真係有機會家訪,可聽聽A類及AB類頂金型號Amp嘅強勢聲音,當然係非常好啦
...


shun11兄的頂金。
12.jpg

評分

1

查看全部評分

回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2016-10-6 14:57:47 | 顯示全部樓層
Fet兄, 你現在是否玩緊兩部A-70,還不太滿意嗎?
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2016-10-6 15:39:49 | 顯示全部樓層
有問題請教師兄們,

金仔前級有個Outputs選擇掣,如果Outputs是用RCA線,咁個掣是否選Line呢?
還是全程選ALL便可?

謝!
回復

使用道具 舉報

發表於 2016-10-6 18:11:32 | 顯示全部樓層
ac816816 發表於 2016-10-6 15:39
有問題請教師兄們,

金仔前級有個Outputs選擇掣,如果Outputs是用RCA線,咁個掣是否選Line呢?

ac兄我只有一部A70
前身我玩開Biamp,轉了金仔單機聽了三個月,俾ccil兄觸動神經再度探求、追求、要求。
CD機信源去前級行平衡當然選番平衡線路。
INPUT
如用Rca選擇掣用Line
平衡選擇BALANCED
我詞不達意或講錯請原諒。
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2016-10-6 19:24:32 | 顯示全部樓層
FET 發表於 2016-10-6 18:11
ac兄我只有一部A70
前身我玩開Biamp,轉了金仔單機聽了三個月,俾ccil兄觸動神經再度探求、追求、要求。
...

不用客氣,是我詞不達意就真
我想說的是圖中左邊的Output旋轉制,前級RCA去功放時,是否選擇Line?還是RCA/XLR都選ALL就可以?
Thanks!!
image.png
回復

使用道具 舉報

發表於 2016-10-6 20:01:50 | 顯示全部樓層
FET 發表於 2016-10-6 13:51
ccli 1996 兄
當用兩部 A70 Horizontal Bi-amp時 以我聽感經驗 只推低音那部會稍感吃力
如兩部機不是同一 ...

Fet兄,
你玩開Bi-Amp,其實是幾難返轉頭的
用A類推高中音,我認為是比較優勝,取其慢一點,斯文啲,有餘韻嘅高中頻及人聲,會是比較閱耳及耐聽的
相反用細火數A類Amp來推硬橋硬馬,講究速度,瞬變嘅力量型低頻,就不是它的強項了
回復

使用道具 舉報

發表於 2016-10-6 20:21:32 | 顯示全部樓層
ac816816 發表於 2016-10-6 19:24
不用客氣,是我詞不達意就真 ,
我想說的是圖中左邊的Output旋轉制,前級RCA去功放時,是否選擇 ...

我全頻選用平衡.平衡同非平衡兩者制式用A70數字電平顯示表記錄所出瓦數。平衡力水比RCA 平均多0.5瓦。
回復

使用道具 舉報

發表於 2016-10-6 20:23:58 | 顯示全部樓層
FET 發表於 2016-10-6 20:21
我全頻選用平衡.平衡同非平衡兩者制式用A70數字電平顯示表記錄所出瓦數。平衡力水比RCA 平均多0.5瓦。 ...

留意前級選擇CD-BAL
2016-10-06 20.06.37.jpg
2016-10-06 20.07.18.jpg
2016-10-06 20.07.50.jpg
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2016-10-6 22:49:08 | 顯示全部樓層
唔該Fet兄~
回復

使用道具 舉報

發表於 2016-10-8 14:05:59 | 顯示全部樓層
恭喜师兄入手金仔靓聲後級
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2016-10-8 14:56:48 | 顯示全部樓層
tanxin 發表於 2016-10-8 14:05
恭喜师兄入手金仔靓聲後級

多謝tanxin兄,師兄的金仔都好吸引呀
回復

使用道具 舉報

發表於 2016-10-8 18:39:02 | 顯示全部樓層
ac 兄
可否PM價錢
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 新用戶註冊

本版積分規則

Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家

GMT+8, 2026-6-29 00:58 , Processed in 0.051960 second(s), 22 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2024 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表