好車 睇到我流晒口水 Challenger 發表於 2011-6-24 14:44
使用道具 舉報
您需要 登錄 才可以下載或查看,沒有賬號?新用戶註冊
你部Trix BVI Tristan加埋D車卡就真係無得頂 Challenger 發表於 2011-6-24 20:40
D錢係揾呢洗既 唔緊要啦,買埋車卡,齊齊正正一套,放入Display Case,嘩..正呀 ... Challenger 發表於 2011-6-24 21:17
宜家新一代既Hi-Fi咪重貴啦 我見到D價錢同自己既收入越呢越遠 玩火車都係一萬幾仟,但係 ... Challenger 發表於 2011-6-24 23:49
你既至愛之一HAG ... Challenger 發表於 2011-6-26 10:17
你睇Lai Sir屋企擴散板上,HO Scale屋仔,應該係Lai Sir太太當年玩火車時砌的 ... Challenger 發表於 2011-6-28 13:14
係喎! 你唔講都留意唔到添! Yahoo有人放緊Marklin 37977 Digital K.Bay.Sts.B. class B VI ... OldHenry 發表於 2011-6-29 12:36
宜家德國綱賣緊319,29 EURO Challenger 發表於 2011-6-29 13:12
我都見到ebay.de係3xx Euro, 好想入呀? 邊有貢多錢呀 OldHenry 發表於 2011-6-29 14:16
講笑咩 你如果買少條線,都可以買幾台啦 Challenger 發表於 2011-6-29 16:17
呢部車只係你既九牛一毛 希望早日達成心願 Challenger 發表於 2011-6-29 19:56
你係唔係講緊呢部 Challenger 發表於 2011-6-30 13:26
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家
GMT+8, 2026-6-27 18:37 , Processed in 0.053472 second(s), 13 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2024 Discuz! Team.