找回密碼
 新用戶註冊
搜索
熱搜: hifi av 音樂
樓主: OldHenry

[模型] 1:87火車模型

  [複製鏈接]
 樓主| 發表於 2011-6-24 19:36:38 | 顯示全部樓層
好車

睇到我流晒口水
Challenger 發表於 2011-6-24 14:44



    你好似有第一、三個部
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-6-24 20:40:49 | 顯示全部樓層
你部Trix BVI Tristan加埋D車卡就真係無得頂

















本帖子中包含更多資源

您需要 登錄 才可以下載或查看,沒有賬號?新用戶註冊

×
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2011-6-24 21:01:45 | 顯示全部樓層
你部Trix BVI Tristan加埋D車卡就真係無得頂
Challenger 發表於 2011-6-24 20:40



    真係好靚!   太多靚車要買
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-6-24 21:17:32 | 顯示全部樓層
D錢係揾呢洗既

唔緊要啦,買埋車卡,齊齊正正一套,放入Display Case,嘩..正呀
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2011-6-24 21:25:02 | 顯示全部樓層
D錢係揾呢洗既

唔緊要啦,買埋車卡,齊齊正正一套,放入Display Case,嘩..正呀 ...
Challenger 發表於 2011-6-24 21:17



    問題係入少過出
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-6-24 23:49:32 | 顯示全部樓層
宜家新一代既Hi-Fi咪重貴啦

我見到D價錢同自己既收入越呢越遠

玩火車都係一萬幾仟,但係玩Hi-Fi一升級就要十萬八萬
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2011-6-25 00:11:12 | 顯示全部樓層
宜家新一代既Hi-Fi咪重貴啦

我見到D價錢同自己既收入越呢越遠

玩火車都係一萬幾仟,但係 ...
Challenger 發表於 2011-6-24 23:49



    你都好似幾岩
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-6-26 10:17:01 | 顯示全部樓層
你既至愛之一HAG



































































本帖子中包含更多資源

您需要 登錄 才可以下載或查看,沒有賬號?新用戶註冊

×
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2011-6-27 10:07:36 | 顯示全部樓層
你既至愛之一HAG  
...
Challenger 發表於 2011-6-26 10:17


正!
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-6-28 13:14:37 | 顯示全部樓層
你睇Lai Sir屋企擴散板上,HO Scale屋仔,應該係Lai Sir太太當年玩火車時砌的
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2011-6-29 12:36:21 | 顯示全部樓層
本帖最後由 OldHenry 於 2011-6-29 12:37 編輯
你睇Lai Sir屋企擴散板上,HO Scale屋仔,應該係Lai Sir太太當年玩火車時砌的 ...
Challenger 發表於 2011-6-28 13:14



係喎! 你唔講都留意唔到添!

Yahoo有人放緊Marklin 37977 Digital K.Bay.Sts.B. class B VI Steam Locomotive w/Tender with Sound, HK$4,990.

本帖子中包含更多資源

您需要 登錄 才可以下載或查看,沒有賬號?新用戶註冊

×
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-6-29 13:12:37 | 顯示全部樓層
係喎! 你唔講都留意唔到添!  

Yahoo有人放緊Marklin 37977 Digital K.Bay.Sts.B. class B VI  ...
OldHenry 發表於 2011-6-29 12:36



    宜家德國綱賣緊319,29 EURO
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2011-6-29 14:16:06 | 顯示全部樓層
宜家德國綱賣緊319,29 EURO
Challenger 發表於 2011-6-29 13:12


我都見到ebay.de係3xx Euro, 好想入呀?   邊有貢多錢呀
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2011-6-29 14:23:38 | 顯示全部樓層
ebay賣家覆左我如下:

"Hello, yes auction price / 1,19 + 37 Euro for shipping"

即係 339.9/1.19+37 = 323 euro ~HK$3550
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-6-29 16:17:54 | 顯示全部樓層
我都見到ebay.de係3xx Euro, 好想入呀?   邊有貢多錢呀
OldHenry 發表於 2011-6-29 14:16



    講笑咩 你如果買少條線,都可以買幾台啦
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2011-6-29 16:22:31 | 顯示全部樓層
講笑咩 你如果買少條線,都可以買幾台啦
Challenger 發表於 2011-6-29 16:17


所以我無玩線, 無水
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-6-29 19:56:02 | 顯示全部樓層
呢部車只係你既九牛一毛

希望早日達成心願
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2011-6-30 01:27:52 | 顯示全部樓層
呢部車只係你既九牛一毛

希望早日達成心願
Challenger 發表於 2011-6-29 19:56



    等緊另一個賣家回覆, 90%抵唔住誘惑
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-6-30 13:26:11 | 顯示全部樓層
你係唔係講緊呢部

本帖子中包含更多資源

您需要 登錄 才可以下載或查看,沒有賬號?新用戶註冊

×
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2011-6-30 14:07:51 | 顯示全部樓層
你係唔係講緊呢部
Challenger 發表於 2011-6-30 13:26



    Yes!
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 新用戶註冊

本版積分規則

Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家

GMT+8, 2026-6-27 18:37 , Processed in 0.053472 second(s), 13 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2024 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表