使用道具 舉報
有無師兄用緊E406 / E407 / E408 ? 我對佢好有D興趣, 請問配甚麼喇叭? racewong 發表於 2010-11-20 11:57 AM
查看全部評分
manlo2010
痴線咩, 玩多兩三個月, 可以玩厭左M2000, 換番部E408黎玩...^^ racewong 發表於 2010-11-22 09:56 AM
今次真係仆街啦!! 昨晚只係搬左一對喇叭, 一對後級, 兩塊model A, 一部前級返屋企, 都未得閒開箱. 老細已 ... racewong 發表於 2010-11-23 10:23
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家
GMT+8, 2026-6-28 03:19 , Processed in 0.053511 second(s), 15 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2024 Discuz! Team.