找回密碼
 新用戶註冊
搜索
熱搜: hifi av 音樂
樓主: OldHenry

[模型] 1:87火車模型

  [複製鏈接]
發表於 2012-4-13 18:39:46 | 顯示全部樓層
重有火車模型











本帖子中包含更多資源

您需要 登錄 才可以下載或查看,沒有賬號?新用戶註冊

×
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2012-4-13 18:46:13 | 顯示全部樓層
Challenger 發表於 2012-4-13 18:29
係京都梅小路蒸氣火車博物館

http://zh.wikipedia.org/wiki/%E6%A2%85%E5%B0%8F%E8%B7%AF%E8% ...

我五份可能去京都呀

多謝challenger指導!
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-4-13 20:49:46 | 顯示全部樓層
本帖最後由 Challenger 於 2012-4-13 20:50 編輯
OldHenry 發表於 2012-4-13 18:46
我五份可能去京都呀     

多謝challenger指導!  {:5_538 ...


你5月去京都,玩開心啲

不過去日本一定要食(和牛,長腳蟹,魚生)非食不可

日本和牛



















去旅遊千期唔好刻薄自已呀

最多咪返香港食樹皮






本帖子中包含更多資源

您需要 登錄 才可以下載或查看,沒有賬號?新用戶註冊

×
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2012-4-19 14:41:34 | 顯示全部樓層
Challenger 發表於 2012-4-13 20:49
你5月去京都,玩開心啲

不過去日本一定要食(和牛,長腳蟹,魚生)非食不可

終於買了這台車頭了!

Marklin 37977 Digital K.Bay.Sts.B. class B VI Steam Locomotive

本帖子中包含更多資源

您需要 登錄 才可以下載或查看,沒有賬號?新用戶註冊

×
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2012-4-19 14:42:51 | 顯示全部樓層
Challenger 發表於 2012-4-13 20:49
你5月去京都,玩開心啲

不過去日本一定要食(和牛,長腳蟹,魚生)非食不可

鐵定6月頭去京都同大板了
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-4-20 16:22:30 | 顯示全部樓層
OldHenry 發表於 2012-4-19 14:41
終於買了這台車頭了!  

Marklin 37977 Digital K.Bay.Sts.B. class B VI Steam Locomotive

Henry兄,恭喜 恭喜 買左部靚車,呢部車我都非常喜歡不過就越賣越貴 ,你幾時買埋套車卡呀?

http://www.youtube.com/watch?v=xEkOYj-ooJs




回復

使用道具 舉報

發表於 2012-4-20 16:31:46 | 顯示全部樓層
OldHenry 發表於 2012-4-19 14:42
鐵定6月頭去京都同大板了

Henry兄,

6月頭去京都同大板,玩開心啲及影多啲靚相

呢間火車鋪係京都站行大約12分鐘就到,有機會去睇睇



回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2012-4-20 16:42:19 | 顯示全部樓層
Challenger 發表於 2012-4-20 16:22
Henry兄,恭喜 恭喜 買左部靚車,呢部車我都非常喜歡不過就越賣越貴 ,你幾時買 ...

我係ebay買的, 計埋運費3K幾, 可以接受la!

點解買呢個車頭, 皆因日前去過利廣, 本來想買下面台車, 3K左右, 見呢台都係3K幾, 老虎蟹都買Marklin la!

本帖子中包含更多資源

您需要 登錄 才可以下載或查看,沒有賬號?新用戶註冊

×
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2012-4-20 16:43:18 | 顯示全部樓層
本帖最後由 OldHenry 於 2012-4-20 16:43 編輯
Challenger 發表於 2012-4-20 16:31
Henry兄,

6月頭去京都同大板,玩開心啲及影多啲靚相


oh! no! 你真係毒la!   地址唔該
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-4-20 17:54:45 | 顯示全部樓層
OldHenry 發表於 2012-4-20 16:42
我係ebay買的, 計埋運費3K幾, 可以接受la!  

點解買呢個車頭, 皆因日前去過利廣, 本來想買下面 ...

計埋運費先至3K幾,直程係底到無朋友 如果全新都要接近6K

火車鋪地址就唔係好清楚,因為當日由京都火車站行去梅小路蒸氣機関車館,on居居經過咋



回復

使用道具 舉報

發表於 2012-4-20 18:04:22 | 顯示全部樓層
呢部藍色怪獸火車係來回京都至大板特快列車,都幾舒服,行車時間只需35分鍾





本帖子中包含更多資源

您需要 登錄 才可以下載或查看,沒有賬號?新用戶註冊

×
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2012-4-20 18:07:51 | 顯示全部樓層
Challenger 發表於 2012-4-20 17:54
計埋運費先至3K幾,直程係底到無朋友 如果全新都要接近6K

火車鋪地址就唔係好清楚,因 ...

但我件佢話全新播!

唔緊要, 試下搵唔搵到
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2012-4-20 18:08:57 | 顯示全部樓層
Challenger 發表於 2012-4-20 18:04
呢部藍色怪獸火車係來回京都至大板特快列車,都幾舒服,行車時間只需35分鍾

貢租車好定搭火車好呢?!
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-4-20 20:47:06 | 顯示全部樓層
OldHenry 發表於 2012-4-20 18:08
貢租車好定搭火車好呢?!

視孚人數,租車緊係最方便啦

因為如果搭快車單程火車票由京都至大板都要1390yen一個人

回復

使用道具 舉報

發表於 2012-4-21 11:56:54 | 顯示全部樓層
OldHenry 發表於 2012-4-20 16:42
我係ebay買的, 計埋運費3K幾, 可以接受la!  

點解買呢個車頭, 皆因日前去過利廣, 本來想買下面 ...

Hi Henry,

Your new toy is very good. I do want to buy some new locomotive from ebay but I don't know how to search or buy, any suggestion or hints ?

Thanks.
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2012-4-21 12:44:17 | 顯示全部樓層
wallace123 發表於 2012-4-21 11:56
Hi Henry,

Your new toy is very good. I do want to buy some new locomotive from ebay but I don't k ...

Buy from top rated seller only! Not from private seller! Payment use PayPal. So far, no bad experience from top rated seller! For germany, ask for exclude germany sales tax! It is 19%. Shipping cost varies very much, ask before you buy!
Hope the above useful!
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2012-5-3 18:26:43 | 顯示全部樓層
本帖最後由 OldHenry 於 2012-5-3 18:30 編輯

終於到了, 一些開箱圖:




回復

使用道具 舉報

發表於 2012-5-4 19:56:30 | 顯示全部樓層
本帖最後由 Challenger 於 2012-5-4 19:58 編輯

恭喜Henry兄又有新玩具



呢部Marklin 37977 Digital K.Bay.Sts.B. class B VI Steam Locomotive ,係我嘅至愛之一,但是現時越賣越貴,我都想....入番部玩吓冷靜 冷靜 冷靜

連埋運費都係3K幾,又有個靚仔木盒,真係超直


本帖子中包含更多資源

您需要 登錄 才可以下載或查看,沒有賬號?新用戶註冊

×
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2012-5-10 13:33:36 | 顯示全部樓層
本帖最後由 OldHenry 於 2012-5-10 13:34 編輯
Challenger 發表於 2012-5-4 19:56
恭喜Henry兄又有新玩具


你都去ebay執反部啦

marklin平d, trix貴d!
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2012-5-10 13:37:41 | 顯示全部樓層
Challenger 發表於 2012-5-4 19:56
恭喜Henry兄又有新玩具

下一部目標

本帖子中包含更多資源

您需要 登錄 才可以下載或查看,沒有賬號?新用戶註冊

×
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 新用戶註冊

本版積分規則

Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家

GMT+8, 2026-6-28 01:28 , Processed in 0.048689 second(s), 13 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2024 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表