使用道具 舉報
YAUYAU兄又入左套膠膠? racewong 發表於 2011-1-3 09:47
回復 racewong Racewong 睇樓? 田生又來搵你呀? anthlai 發表於 2011-1-5 12:54
痴線咩, 我都不知幾鍾意依家間屋. 只不過自己都有少少儲備.., 睇吓有無d筍盤O者... ... racewong 發表於 2011-1-5 13:04
佢仲慘過多2個月才3歲~~用得200小時左右~~~ yauyau 發表於 2011-1-6 21:55
拎過黎我屋企, 等我幫你煲住先. 順便比較o下C-290V VS C-2810既分別....哈哈. 諗起都開心.{:5_432: ... racewong 發表於 2011-1-7 06:11 PM
回復 MDLP oh, sorry, forgot..... is coming Monday or Tuesday night ok? Sai-Lo 發表於 2011-1-7 06:43 PM
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家
GMT+8, 2026-6-26 13:40 , Processed in 0.067367 second(s), 14 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2024 Discuz! Team.