BoB182 發表於 2013-5-19 22:49 下次要校定鬧鐘
使用道具 舉報
查看全部評分
BoB182
kelvinchow8
westdoor
bigpun1975
bigpun1975 發表於 2013-5-19 22:15 嗰朝我重五點起身返工架 記得買枱又唔醒起要買野飲招夫大家, 真係失策 希望大家玩得 ...
BoB182 發表於 2013-5-19 22:47 真係辛苦哂 唔緊要啦,大家會原諒你嘅 咁豪 貢不如下次搞下DIY Siltech喇 ...
ayuen 發表於 2013-5-20 18:49 為Bigpun行動版主歡呼一下
bigpun1975 發表於 2013-5-19 23:10 課堂嘅野大家有冇分享下呀?
pepsiman
BoB182 發表於 2013-5-20 21:46 各位師兄,我重未有時間試條線呀 有冇師兄試左?有咩評價?會唔會成為新一代神線 我又諗 ...
Cyrustam 發表於 2013-5-20 21:50 hiendy有班咁熱心嘅人攪活動,真係好感動!!!!
DrugsAudio 發表於 2013-5-20 07:37
colinkwok
colinkwok 發表於 2013-5-20 22:00 師兄,咁你話你做果條同大師做果條有冇分別丫
BoB182 發表於 2013-5-20 22:15 我連插都未插
colinkwok 發表於 2013-5-20 22:26 師兄多靚線姐
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家
GMT+8, 2026-6-24 12:41 , Processed in 0.055295 second(s), 14 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2024 Discuz! Team.