我昨天都買左... 錄音仲好過之前果隻. racewong 發表於 2011-2-10 16:19
使用道具 舉報
無留意喎. $105. 係喎, 你幾時得閒? 行過黎聽野? racewong 發表於 2011-2-12 11:26
下星期 ok ? btw 我要攞番 2 支 q, 土瓜灣間東亞做到 20 號就唔做喇....... ... kleehkg 發表於 2011-2-14 01:14
好呀! 睇吓星期三晚得唔得啦. 仲有, 你果兩支Q如果無地方放, 可以暫放在我LOCKER先, 我配多條匙比你啦 ... racewong 發表於 2011-2-14 09:55
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家
GMT+8, 2026-6-27 14:18 , Processed in 0.093946 second(s), 13 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2024 Discuz! Team.