找回密碼
 新用戶註冊
搜索
熱搜: hifi av 音樂
樓主: kleehkg

[JAZZ] 胡琳 - Bianca Sings Timeless

  [複製鏈接]
發表於 2011-2-12 11:42:00 | 顯示全部樓層
我昨天都買左...

錄音仲好過之前果隻.
racewong 發表於 2011-2-10 16:19

真係得過隻 Jazz them up!
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-2-12 13:19:13 | 顯示全部樓層
只係錄音好過隻jazz them up, 但如講從新演釋, 我比較鍾意jazz them up多d.
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2011-2-14 01:14:16 | 顯示全部樓層
無留意喎. $105.

係喎, 你幾時得閒? 行過黎聽野?
racewong 發表於 2011-2-12 11:26



    下星期 ok ? btw 我要攞番 2 支 q, 土瓜灣間東亞做到 20 號就唔做喇.......
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-2-14 09:55:51 | 顯示全部樓層
下星期 ok ? btw 我要攞番 2 支 q, 土瓜灣間東亞做到 20 號就唔做喇....... ...
kleehkg 發表於 2011-2-14 01:14



好呀! 睇吓星期三晚得唔得啦.

仲有, 你果兩支Q如果無地方放, 可以暫放在我LOCKER先, 我配多條匙比你啦.
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2011-2-15 00:28:26 | 顯示全部樓層
好呀! 睇吓星期三晚得唔得啦.

仲有, 你果兩支Q如果無地方放, 可以暫放在我LOCKER先, 我配多條匙比你啦 ...
racewong 發表於 2011-2-14 09:55



    Oh, many thanks
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 新用戶註冊

本版積分規則

Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家

GMT+8, 2026-6-27 14:18 , Processed in 0.093946 second(s), 13 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2024 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表