找回密碼
 新用戶註冊
搜索
熱搜: hifi av 音樂
樓主: OldHenry

[模型] 1:87火車模型

  [複製鏈接]
發表於 2012-10-19 00:40:23 | 顯示全部樓層
Challenger 發表於 2012-10-18 14:16
ANTH師兄,請收PM

謝謝!
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2012-10-24 14:01:40 | 顯示全部樓層
Challenger 發表於 2012-10-15 20:12
Henry 兄, 希望你都鍾意

等左三星期,MICRO-Feinmechanik KPEV T28 HO 蒸汽機車模型的經典極品 ...

Challenger兄,

最近入左既新玩具, 當然係平野la!     

Marklin Historic Adler Passenger Train





本帖子中包含更多資源

您需要 登錄 才可以下載或查看,沒有賬號?新用戶註冊

×
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-10-24 17:16:48 | 顯示全部樓層
本帖最後由 Challenger 於 2012-10-24 17:29 編輯
OldHenry 發表於 2012-10-24 14:01
Challenger兄,

最近入左既新玩具, 當然係平野la!      


Henry 兄
        又有新玩具,恭喜 ,呢套Marklin Historic Adler Passenger Train都唔平架

      其實Historic Adler Passenger Train ,Trix 同 Marklin 有乜嘢唔同呢

      
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2012-10-24 17:24:16 | 顯示全部樓層
Challenger 發表於 2012-10-24 17:16
Henry 兄
        又有新玩具,恭喜 ,呢套Marklin Historic Adler Passenger Train都唔平架{:5_1 ...

Trix DC, Marklin AC, 其他野一樣
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-10-24 17:36:07 | 顯示全部樓層
OldHenry 發表於 2012-10-24 17:24
Trix DC, Marklin AC, 其他野一樣

你套Marklin Historic Adler Passenger Train 有無 Digital 同埋Sound

回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2012-10-24 18:01:22 | 顯示全部樓層
Challenger 發表於 2012-10-24 17:36
你套Marklin Historic Adler Passenger Train 有無 Digital 同埋Sound

無sound, 應該有Digital
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-10-24 21:59:25 | 顯示全部樓層
好靚仔
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2012-10-25 00:05:47 | 顯示全部樓層
keke323 發表於 2012-10-24 21:59
好靚仔

Thanks
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-10-25 11:24:42 | 顯示全部樓層
OldHenry 發表於 2012-10-24 18:01
無sound, 應該有Digital

早晨Henry兄
        Post 啲 Historic Adler Passenger Train 上呢睇吓

      你都有好多AC車喎,咁咪要兩套路軌

      原來Barwa早期都出過Historic Adler Passenger Train ,我昨晚上朋友屋企先至見到,車頭就同Marklin,Trix差不多,但是拖個幾卡就唔同,佢地個幾卡車身好似英國皇室啲馬車咁,顏色就差不多相同,各有特色
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2012-10-25 11:47:13 | 顯示全部樓層
本帖最後由 OldHenry 於 2012-10-25 11:50 編輯
Challenger 發表於 2012-10-25 11:24
早晨Henry兄
        Post 啲 Historic Adler Passenger Train 上呢睇吓


對, 有很多款的.



有時間影D實物相比你睇睇

AC Version我主要係觀賞用, 基本上唔行, 所以無路軌

Brawa都好靚, 不過好貴

本帖子中包含更多資源

您需要 登錄 才可以下載或查看,沒有賬號?新用戶註冊

×
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-10-25 13:45:25 | 顯示全部樓層
OldHenry 發表於 2012-10-25 11:47
對, 有很多款的.

我今晚拎呢部Bachmann Shay 80 噸級三軸的蒸汽火車去朋友屋企玩

Bachmann Shay 80都算是百萬城廠經典之制作之一,車身精緻,首要它已裝了音效,
又是非常直得收藏的蒸汽火車

G Scale嘅Shay

http://vimeo.com/3620730

真車嘅Shay

http://www.youtube.com/watch?v=TbsbcZKCWDY&feature=related

























本帖子中包含更多資源

您需要 登錄 才可以下載或查看,沒有賬號?新用戶註冊

×
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2012-10-25 14:13:40 | 顯示全部樓層
Challenger 發表於 2012-10-25 13:45
我今晚拎呢部Bachmann Shay 80 噸級三軸的蒸汽火車去朋友屋企玩

Bachmann Shay 80都算是百萬 ...

係呀!Bachmann 既 Shay 80 噸級三軸的蒸汽火車做得好靚, 但又唔貴, 我都收藏左一部
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-10-31 13:32:18 | 顯示全部樓層
本帖最後由 Challenger 於 2012-11-1 16:20 編輯
OldHenry 發表於 2012-10-25 14:13
係呀!Bachmann 既 Shay 80 噸級三軸的蒸汽火車做得好靚, 但又唔貴, 我都收藏左一部  ...


Henry 兄
        今次介紹一部德國巨無霸Roco class 01 DCC 有聲特別版蒸氣火車,呢部車Roco蒸氣火車都算係做工精細,特別之處是車身不是圓筒形,車身上面好多幼細連接干都用金屬料做,喇叭可似已經改用左陶瓷喇叭,所以聲音特別響亮.真啲又係一部好車

http://bbs.cmratw.org/bbs/redirect.php?tid=2253&goto=lastpost

Sound test

http://www.youtube.com/watch?v=eAXcSmzsSGI

























諗諗




本帖子中包含更多資源

您需要 登錄 才可以下載或查看,沒有賬號?新用戶註冊

×
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2012-11-2 18:09:04 | 顯示全部樓層
Challenger 發表於 2012-10-31 13:32
Henry 兄
        今次介紹一部德國巨無霸Roco class 01 DCC 有聲特別版蒸氣火車,呢部車Roco蒸氣火車都算 ...

矛錢呀
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-11-7 12:39:37 | 顯示全部樓層
OldHenry 發表於 2012-11-2 18:09
矛錢呀

Henry 兄
         今次介紹 2部綠龜仔蒸氣火車,皇家巴伐利亞國家鐵路小型蒸氣火車,第一部係Roco HO Scale ,第二部係Minitrix N Scale 兩部都已裝數碼晶片,行車時非常寧靜及做工精細,特別之處是車身非常細小,真啲又係一部好車

Roco HO scae






Minitrix N scale









2隻綠龜仔,細細架非常得意

Henry 兄 諗諗

本帖子中包含更多資源

您需要 登錄 才可以下載或查看,沒有賬號?新用戶註冊

×
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2012-11-8 14:44:43 | 顯示全部樓層
本帖最後由 OldHenry 於 2012-11-8 14:45 編輯
Challenger 發表於 2012-11-7 12:39
Henry 兄
         今次介紹 2部綠龜仔蒸氣火車,皇家巴伐利亞國家鐵路小型蒸氣火車,第一部係Roco HO Scal ...


Challenger師兄,其實我已有一隻差不多的龜仔。

Trix 22410


跟Roco龜仔蒸氣火車差不多。

本帖子中包含更多資源

您需要 登錄 才可以下載或查看,沒有賬號?新用戶註冊

×
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-11-8 18:50:02 | 顯示全部樓層
OldHenry 發表於 2012-11-8 14:44
Challenger師兄,其實我已有一隻差不多的龜仔。

Trix 22410   

其實 Trix 龜仔金屬車身都幾好,不過佢Motor個聲太嘈,行車時又無Roco咁好,所以就放棄左買Trix
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2012-11-8 19:06:07 | 顯示全部樓層
Challenger 發表於 2012-11-8 18:50
其實 Trix 龜仔金屬車身都幾好,不過佢Motor個聲太嘈,行車時又無Roco咁好,所以就放棄左買Trix   ...

我觀賞用,所以無乜問題
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-12-10 21:21:11 | 顯示全部樓層
Hi C Hing!
Your train models are marvellous
Usually where to buy them? Where to get the information about their history and current price? where to get the collector list(like the TAS list)?

Are there usually discontined and the price is increasing? like audiophile LP?

Many thanks!
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-12-11 22:16:24 | 顯示全部樓層
Audiophilelp 發表於 2012-12-10 21:21
Hi C Hing!
Your train models are marvellous
Usually where to buy them? Where to get the informatio ...

Hi:Audiophilelp C Hing
    Regarding the model train , I'm buy from internet ,ebay and also model railway shop in Hong Kong ,You can find many information about their history and current price from internet .
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 新用戶註冊

本版積分規則

Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家

GMT+8, 2026-6-24 08:21 , Processed in 0.044920 second(s), 13 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2024 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表