使用道具 舉報
條CSE咩價位? 我對芒撈波, 一係唔買, 一買就要買兩條....好金喎. racewong 發表於 2011-2-11 11:17
查看全部評分
GF777
hdjbl
又係CSE L-30R? 之前有幾個師兄都推介過依條PC. 不過未試過! racewong 發表於 2011-2-11 10:23
有冇考慮 AET SCR EVO? R33 好多 藤原拓海 發表於 2011-2-11 11:52
CSE L-550之後放$2500, 咁L-30舊款D, 二手價應大約$2000掛?! racewong 發表於 2011-2-11 12:00
鯊魚兄有條,鑼番去試下先啦。 masteralain 發表於 2011-2-11 12:08
AET SCR EVO廠線好Q貴喎. racewong 發表於 2011-2-11 12:56
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家
GMT+8, 2026-6-26 03:37 , Processed in 0.067715 second(s), 21 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2024 Discuz! Team.