找回密碼
 新用戶註冊
搜索
熱搜: hifi av 音樂
樓主: lamfatlun

[分享] 金色大姨媽開箱了!

  [複製鏈接]
 樓主| 發表於 2014-11-23 02:36:01 | 顯示全部樓層
lovecloud 發表於 2014-11-23 02:26
CHING未呀,要同我老虎毒王傾下先
而家用緊E460又想學下人玩前玩後JA
不過估唔到原來平甘多, 頂 ...

其實唔算平過行成條街(半條倒啦…)
雖然我冇玩過金仔合並雞,但我用緊另一部合並雞時我話想入E-600,個個都話唔係前後級可以唔洗換,唔合差得太遠的!
我都係見執倒個位出黎咪一野囉(其實申請張批文申請左好耐的

評分

1

查看全部評分

回復

使用道具 舉報

發表於 2014-11-23 02:53:30 | 顯示全部樓層

lamfatlun 兄, 小弟都有興趣入番部220V金仔,可否PM從那裡買及多少錢呢? THX!
回復

使用道具 舉報

發表於 2014-11-23 06:23:04 | 顯示全部樓層
lamfatlun 發表於 2014-11-23 02:36
其實唔算平過行成條街(半條倒啦…)
雖然我冇玩過金仔合並雞,但我用緊另一部合並雞時我話想入E-600,個 ...

謝謝報價,價錢半條街倒啦,再恭喜買入新玩具

評分

1

查看全部評分

回復

使用道具 舉報

發表於 2014-11-23 09:40:38 | 顯示全部樓層
小弟都有興趣,可否PM從那裡買及多少錢呢? THX!
回復

使用道具 舉報

發表於 2014-11-23 10:40:48 | 顯示全部樓層
lamfatlun 發表於 2014-11-23 01:33
I bought from water goods shop... will pm you the detail a bit soon sir!
I like Jazz music like di ...

ching,

please pm price and shop.

thank you very much


回復

使用道具 舉報

發表於 2014-11-23 12:49:46 | 顯示全部樓層

好正, 我都知入220V水貨, 麻煩CHING幫忙PM小弟一下, thx a lot!!!
回復

使用道具 舉報

發表於 2014-11-23 18:23:59 | 顯示全部樓層
Ching,pls pm me where to order and the price of your dream gears.
Many thanks in advance and hope you enjoy the music.
回復

使用道具 舉報

發表於 2014-11-23 19:52:33 | 顯示全部樓層
lamfatlun 兄, 小弟都有興趣入番部220V金仔,可否PM從那裡買及多少錢呢? THX!
回復

使用道具 舉報

發表於 2014-11-23 22:02:45 | 顯示全部樓層
Hi lamfatlun hing,

Can you also PM me as well? I am interested to get the new E470 amp.

Thanks,
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2014-11-24 00:25:08 | 顯示全部樓層
Lonely_Fool 發表於 2014-11-23 22:02
Hi lamfatlun hing,

Can you also PM me as well? I am interested to get the new E470 amp.

去買部前後級啦!
E470唔啱你架!
回復

使用道具 舉報

發表於 2014-11-24 01:14:48 | 顯示全部樓層
師兄套機很靚,我都想入金仔水貨220v合併機、請PM我、萬二分感激!
回復

使用道具 舉報

發表於 2014-11-24 02:08:13 | 顯示全部樓層
lamfatlun 發表於 2014-11-22 01:34
一返黎就是二百二!

C兄,可以PM我从日本购买220V ACCUPHASE的方法吗?近来日元水位低,我也想从日本直接买220V 的ACCUPHASE 谢谢C兄!X2
回復

使用道具 舉報

發表於 2014-11-24 03:39:51 | 顯示全部樓層
本帖最後由 lovecloud 於 2014-11-24 03:41 編輯
lamfatlun 發表於 2014-11-23 02:36
其實唔算平過行成條街(半條倒啦…)
雖然我冇玩過金仔合並雞,但我用緊另一部合並雞時我話想入E-600,個 ...


CHING都平左唔少啦總之要再多謝你既POST先, 早知忍忍等埋你個POST先啦, 本來當時想入手C2410, 係X二度佢條經理叫就搬左部2410機同460入去房, 但呢樣果樣唔想駁2410即係話煩, 我當時想如果試合口味就前後算, 不過條友都唔想SELL甘係甘叫我入460, 好似個個上去都係試機唔買甘, 但係小弟當時聽左460都好正甘就算因為未用過金仔就付錢搬機, 佢條友連機都費事幫我搬去樓下諗起都火滾...
之後過左幾日再上去掃埋部550條友唔係度, 其他SALES十分好招呼了(可能係番轉頭既客)..仲幫手車到去中旅幫我叫的士, 唉..呢D先叫SERVICE, 唔明係代明知個經銷都係甘SERVICE搞到D人去入水定係其他原因, 真係唔想再去呢間野係真..而家仲有水改埋220, 舉腳支持啦...數字台果邊呢2日甘橋又有人COMPLAIN 果間野買金仔受氣過程...唉, NO EYE SEE

題外話, CHING我同你都係PROAC, 有無諗下換左前後了又要升級邊隻SPK呢? 我既老虎毒后甘問我話晒左套機 ? 佢可能係上網睇相見到唔少其他人用好鬼正SPK配金仔所以甘問?


回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2014-11-24 07:34:26 | 顯示全部樓層
lovecloud 發表於 2014-11-24 03:39
CHING都平左唔少啦總之要再多謝你既POST先, 早知忍忍等埋你個POST先啦, 本來當時想入手C2410, 係X二度佢 ...

師兄,你入左550+460都好開心啦!唔好嬲…金仔有買貴冇買錯的!
好彩你冇買2410, 聽聞評語一般呢…
可能個sales 因為咁先唔sell你!
我早前去買spk週圍試下野咁啦…上左鷹驚試focal 826,佢就係用460試我聽…一野就中左金毒了!
講到spk呢啲野…唉!
應承左老虎草錢換樓先有得買…
靠你開spk箱先喇師兄!
回復

使用道具 舉報

發表於 2014-11-24 10:15:11 | 顯示全部樓層
本帖最後由 ccli1996 於 2014-11-24 10:17 編輯
lovecloud 發表於 2014-11-24 03:39
CHING都平左唔少啦總之要再多謝你既POST先, 早知忍忍等埋你個POST先啦, 本來當時想入手C2410, 係X二度佢 ...


Ching, 睇到你既分享,原本諗住今次買金仔機無論如何都要去試下行貨機,諗住要享受下
Customer service及售後維收無咁煩,加上有樓主提供既金水好途徑,而家要想清楚去唔去試好了
今次目標C2420, 唔知有無Ching可以PM而家行貨價大約幾多?
回復

使用道具 舉報

發表於 2014-11-24 10:36:45 | 顯示全部樓層
Ching,我都打算買金仔220v水貨後級,但不知那裏買,敬請PM我,告知,Thx a lot
回復

使用道具 舉報

發表於 2014-11-24 11:08:09 | 顯示全部樓層
本帖最後由 lovecloud 於 2014-11-24 11:13 編輯
lamfatlun 發表於 2014-11-24 07:34
師兄,你入左550+460都好開心啦!唔好嬲…金仔有買貴冇買錯的!
好彩你冇買2410, 聽聞評語一般呢…
可能 ...


總之講起就一肚氣係真, 甘大個仔未試過甘面懵懵好似無錢俾甘? 唔通又要老西一套先好上去? 果間野真係好鍾意用826去毒人果次哄佢先俾我聽下1008BE咩野音色, 原來都係毒到死來唔聽好過...CHING都唔好話,小弟2件野如果跟CHING條路去省番既錢都夠入P5電處了死未?不過算罷金仔算係有買貴無買錯, 我好同意! 玩金仔可以放心一野到頂的, 費事買來又賣去甘
反而小弟有諗過換SPK, 心目中睇中MAGICO-S因為係RADAR試聽過不過高左唔少阻住睇TV, 又唔想入書架仲煩緊中...
回復

使用道具 舉報

發表於 2014-11-24 11:12:06 | 顯示全部樓層
ccli1996 發表於 2014-11-24 10:15
Ching, 睇到你既分享,原本諗住今次買金仔機無論如何都要去試下行貨機,諗住要享受下
Customer service及售 ...

無點你CHING的, 數字台今日仲有人係度炳緊...我估CHING要去代理試CUSTOMER SERVICE好過..
以前係地牢買野D SERVICE原來算好好了, 估唔到而家樓上果D...不提也罷
C2420 price報70K, 行貨可能近60K左右都係估估下
回復

使用道具 舉報

發表於 2014-11-24 12:17:59 | 顯示全部樓層
我都想入220v 的金仔水貨, ching 麻煩pm ,thanks
回復

使用道具 舉報

發表於 2014-11-24 12:45:54 | 顯示全部樓層
了不起
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 新用戶註冊

本版積分規則

Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家

GMT+8, 2026-6-22 12:10 , Processed in 0.818616 second(s), 16 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2024 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表