|
|
發表於 2014-11-24 03:39:51
|
顯示全部樓層
本帖最後由 lovecloud 於 2014-11-24 03:41 編輯
CHING都平左唔少啦總之要再多謝你既POST先, 早知忍忍等埋你個POST先啦, 本來當時想入手C2410, 係X二度佢條經理叫就搬左部2410機同460入去房, 但呢樣果樣唔想駁2410即係話煩, 我當時想如果試合口味就前後算, 不過條友都唔想SELL甘係甘叫我入460, 好似個個上去都係試機唔買甘, 但係小弟當時聽左460都好正甘就算因為未用過金仔就付錢搬機, 佢條友連機都費事幫我搬去樓下諗起都火滾...
之後過左幾日再上去掃埋部550條友唔係度, 其他SALES十分好招呼了(可能係番轉頭既客)..仲幫手車到去中旅幫我叫的士, 唉..呢D先叫SERVICE, 唔明係代明知個經銷都係甘SERVICE搞到D人去入水定係其他原因, 真係唔想再去呢間野係真..而家仲有水改埋220, 舉腳支持啦...數字台果邊呢2日甘橋又有人COMPLAIN 果間野買金仔受氣過程...唉, NO EYE SEE
題外話, CHING我同你都係PROAC, 有無諗下換左前後了又要升級邊隻SPK呢? 我既老虎毒后甘問我話晒左套機 ? 佢可能係上網睇相見到唔少其他人用好鬼正SPK配金仔所以甘問?
|
|