找回密碼
 新用戶註冊
搜索
熱搜: hifi av 音樂
樓主: 藤原拓海

[品牌] ACCUPHASE 金嗓子同好會 (用家LIST at page 1)

 火... [複製鏈接]
發表於 2011-3-4 14:47:29 | 顯示全部樓層
無啦, 個賣家都無厘頭, 開頭confirm晒話星期四晚trade, 咁我咪問o下佢果喇叭既condition囉, 如方便, ...
racewong 發表於 2011-3-4 14:43



    而家周不時都係咁...R33買賣真係好鬼煩...btw...你真係諗住玩返書架??
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-3-4 14:48:29 | 顯示全部樓層
而家周不時都係咁...R33買賣真係好鬼煩...btw...你真係諗住玩返書架?? ...
howin 發表於 2011-3-4 14:47



   買多對喇叭仔試o下, o岩聽先再作決定!
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-3-4 14:57:32 | 顯示全部樓層
買多對喇叭仔試o下, o岩聽先再作決定!
racewong 發表於 2011-3-4 14:48



    係咪呢對??
    http://219.90.118.152/2ndhand/index.php?topic=26110301191428&page=1
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-3-4 15:05:57 | 顯示全部樓層
係咪呢對??
howin 發表於 2011-3-4 14:57


我講緊依個賣家呀!
    http://219.90.118.152/2ndhand/in ... 28093739&page=1
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-3-4 15:10:52 | 顯示全部樓層
我講緊依個賣家呀!
racewong 發表於 2011-3-4 15:05



    O...icic...用左7年買唔到唔洗恨

評分

1

查看全部評分

回復

使用道具 舉報

發表於 2011-3-5 00:48:19 | 顯示全部樓層
O...icic...用左7年買唔到唔洗恨
howin 發表於 2011-3-4 15:10



    仲有另一對喎!
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-3-5 09:40:11 | 顯示全部樓層
價錢太高, 不會考慮lu.
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-3-5 11:36:07 | 顯示全部樓層
價錢太高, 不會考慮lu.
racewong 發表於 2011-3-5 09:40



    Ching 呢個先係正常價呀! 之前嗰對係超筍價呢架。
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-3-5 11:56:44 | 顯示全部樓層
之前勁人果對咁仲筍?
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-3-5 12:15:50 | 顯示全部樓層
之前勁人果對咁仲筍?
racewong 發表於 2011-3-5 11:56



    勁人係例外...佢賣野寧捨平過人...因為佢大把貨

評分

1

查看全部評分

回復

使用道具 舉報

發表於 2011-3-6 23:41:00 | 顯示全部樓層
回復 793# racewong

racewong兄:
      您好!小弟有台金嗓子A60,想為其配台金嗓子新款前級,要金嗓子C2400以上,請問香港哪個地方有二手的出售?有哪個店鋪有網址的?請幫忙查找!請回覆!謝謝!
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-3-6 23:46:33 | 顯示全部樓層
二手網站, 我相信最多人就是www.review33.com

如你想找二手舖頭的話, 他們都沒有網址呢!
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-3-6 23:49:51 | 顯示全部樓層
師兄使用A60, 為何不找一台C﹣2800 OR C﹣2810呢?

現在C﹣2800的二手價位十分便宜, 有機會的話, ACCUPHASE旗艦是首選呢。

如BUDGET不夠的話, 可考慮C﹣290V。
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-3-7 14:27:34 | 顯示全部樓層
真係要試喎,

不過大多數師兄都係話BI-WIRE好聲過JUMPER...

但就無JUMPER咁好玩, 咁多變化.
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-3-7 14:34:13 | 顯示全部樓層
最近對呢舊好有興趣..諗住放左老麥膽後玩佢..有Phase selector唔怕反相,又夠damping.. AB類又無A類咁熱..又唔會過份光輝華麗..又可以享受到金仔無敵既二手價..

不過問過價錢...過7皮..

Accuphase P-6100
p-6100.jpg

p-6100_b.jpg

Spec.
http://www.accuphase.co.jp/cat/p-6100.pdf
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-3-7 14:43:40 | 顯示全部樓層
最近對呢舊好有興趣..諗住放左老麥膽後玩佢..有Phase selector唔怕反相,又夠damping.. AB類又無A類咁熱..又 ...
kachow 發表於 2011-3-7 14:34



    又話退燒
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-3-7 14:43:56 | 顯示全部樓層
P6100 真係吾錯,要諗諗佢 la
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-3-7 14:53:25 | 顯示全部樓層
最近對呢舊好有興趣..諗住放左老麥膽後玩佢..有Phase selector唔怕反相,又夠damping.. AB類又無A類咁熱..又 ...
kachow 發表於 2011-3-7 14:34



    你條ODIN+KHARMA一樣價姐, 會唔會唔夠班夾你對SPK呀 , 起碼找部200K以上既後級先夠班啦
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-3-7 14:53:29 | 顯示全部樓層
又話退燒
howin 發表於 2011-3-7 14:43


係..諗住簡化下而家套機..買d保值少少既器材..諗住4萬左右買部後級..點知咁貴...
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-3-7 14:54:50 | 顯示全部樓層
各位金仔FANS

請問大家有冇玩BI-WIRE, 即A+B output 去 SPK 高低音
我考慮咁玩值唔值得, 因為要買多一對SC ...
brkkh 發表於 2011-3-7 01:44 PM


唔好分AB去喇叭
Bi wire 要同插一出二
唔知係咪ab用獨立relay定係點?
Ab bi wire 獨立係感覺有少少唔同步
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 新用戶註冊

本版積分規則

Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家

GMT+8, 2026-6-26 17:14 , Processed in 0.054233 second(s), 17 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2024 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表