明天! racewong 發表於 2011-4-20 01:15
使用道具 舉報
我今晚會收埋對MODEL A. 我都驚我個囝囝會禽上去爆電視! racewong 發表於 2011-4-20 01:15
棍王, 亞凡柒個口會唔會好撚臭, 小心臭親你條棍仔呀! racewong 發表於 2011-4-20 01:13
未必! 可能到時會有驚喜比大家呢! racewong 發表於 2011-4-20 01:16
K01?! DAX 發表於 2011-4-20 01:19
無法啦, 棍王只球一時既快............................... 臭都唔理得貢多 ... OldHenry 發表於 2011-4-20 01:17
宜家至發覺henry兄你已經鎖定upgrade 目標, 恭喜曬. 到咗步一定要家訪吓等我學吓野. ... rumor 發表於 2011-4-20 01:20
老西利你鎖定左mud? masteralain 發表於 2011-4-20 01:22
你個套呀 OldHenry 發表於 2011-4-20 01:24
可能要吹呎一年至得 OldHenry 發表於 2011-4-20 01:23
套,0.02果只! masteralain 發表於 2011-4-20 01:25
佢signature 唔係話金仔+ap 喇叭咩? rumor 發表於 2011-4-20 01:23
唔好講笑啦, 你同alain要買玩具有幾難呀! rumor 發表於 2011-4-20 01:26
呢條友,朝3暮4,信住一成先啦! masteralain 發表於 2011-4-20 01:27
入門口個下驚呀 OldHenry 發表於 2011-4-20 01:28
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家
GMT+8, 2026-6-27 20:01 , Processed in 0.038293 second(s), 13 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2024 Discuz! Team.