找回密碼
 新用戶註冊
搜索
熱搜: hifi av 音樂
樓主: racewong

[黑膠系統] 後悔玩得太遲之黑膠啟動

[複製鏈接]
發表於 2016-2-20 00:11:14 | 顯示全部樓層
racewong 發表於 2016-2-19 13:55
係喎! 依隻都入得過

果日揾鋼琴碟我咪話早知我带嚟咪呢隻囉
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2016-2-20 00:11:15 | 顯示全部樓層
smalltiger 發表於 2016-2-19 16:38
Hoho兄 ,Chesky 既 re-issued LPs都是精品,不可錯過
http://www.hiendy.com/hififoru ...

小虎兄唔好放毒啦.

玩膠硬件可以就住就住咁買....

黑膠軟件就慢慢陰D陰D咁....

買下買下, 真係好易就過十萬...
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2016-2-20 00:17:20 | 顯示全部樓層
史的墳 發表於 2016-2-19 19:16
邊個掛住我?好似冇啵

你太耐無出POST, 熟果D好多都退左燒啦. 哈哈
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2016-2-20 00:17:58 | 顯示全部樓層
wilmerworkshop 發表於 2016-2-20 00:11
果日揾鋼琴碟我咪話早知我带嚟咪呢隻囉

今日上信和七樓, 都唔見有依隻
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2016-2-20 00:19:24 | 顯示全部樓層
smalltiger 發表於 2016-2-19 23:45
60兄依隻RDC-4和RDE-4,有乜分別?

好想入手這碟呀!!!
回復

使用道具 舉報

發表於 2016-2-20 00:23:12 | 顯示全部樓層
smalltiger 發表於 2016-2-19 23:45
60兄依隻RDC-4和RDE-4,有乜分別?


RCA 直刻和 鬼太鼓都會有 E 和没有E。 有E 是較後期出版的。 碟上 matrix number 一樣。 同一個模印出來, 梗係買越前生產越好。
回復

使用道具 舉報

發表於 2016-2-20 00:43:57 | 顯示全部樓層
racewong 發表於 2016-2-20 00:17
今日上信和七樓, 都唔見有依隻

試吓訂囉
回復

使用道具 舉報

發表於 2016-2-20 00:59:19 | 顯示全部樓層
賜教之言,不敢不敢。有空交流吓,黑膠世界,實在太多嘢攪
回復

使用道具 舉報

發表於 2016-2-20 01:04:21 | 顯示全部樓層
本帖最後由 eds60 於 2016-2-20 03:10 編輯
racewong 發表於 2016-2-20 00:19
好想入手這碟呀!!!


呢張碟Ebay 有。 上星期我仲見到張全新未開封。 成交價當然係高好多。 因我要買別的碟,要留彈藥所以放棄。
回復

使用道具 舉報

發表於 2016-2-20 01:09:10 | 顯示全部樓層
本帖最後由 eds60 於 2016-2-20 03:11 編輯
racewong 發表於 2016-2-20 00:19
好想入手這碟呀!!!


仲有呢張 Reference Recordings, Nojima plays Liszt。我昨天家訪在 全B仔加 Dynaudio 小証據聽完高清檔。

Reference Recordings 出過4張鋼琴碟,我首選這張 Liszt。
144309o8583ff7qwnwwbix.jpg
回復

使用道具 舉報

發表於 2016-2-20 01:14:54 | 顯示全部樓層
本帖最後由 eds60 於 2016-2-20 01:17 編輯
racewong 發表於 2016-2-20 00:19
好想入手這碟呀!!!


要揾靚聲鋼琴黑膠,睇完我的主題就知有乜好嘢啦。中毒唔好怪我,我只是分享下。

我覺得最發燒的鋼琴錄音
http://www.hiendy.com/hififorum/ ... hread&tid=84645
(出處: Hiendy.com 影音俱樂部)
回復

使用道具 舉報

發表於 2016-2-20 01:21:27 | 顯示全部樓層
本帖最後由 eds60 於 2016-2-20 01:22 編輯
racewong 發表於 2016-2-19 13:55
係喎! 依隻都入得過


一定要入原裝 Delos, 不要另一張。

我有日本版 Delos CD, 另有翻出(另一張黑膠個牌子) 24k 金碟和 SACD(只聽CD層)。翻出差太遠。黑膠我冇比過,因全新未開,亦無謂開.
回復

使用道具 舉報

發表於 2016-2-20 10:26:26 | 顯示全部樓層
racewong 發表於 2016-2-20 00:11
小虎兄唔好放毒啦.

玩膠硬件可以就住就住咁買....

鎗王 ,依加你套黑膠系統已經出聲,就要即時搵自己喜歡的碟,除了新出的首版黑膠,即只出過CD,未出過黑膠,亦即新出頭版LP,亦不可以錯過合理價的舊版,所以剛玩黑膠唱片,必然大手出擊,因近年太多LP新手,快速咁掃好碟,遲咗有的會很難再找到,又或要比高價了,你見60兄的掃碟速度就知,到有一定數量就慢慢買,好似隻鄧麗君係上次金仔飯局,小虎都講過,但鎗王你冇興趣姊,由於LP好佔位,普通不靚聲的盡量不要買,留番空間比正碟,咁就可以地盡其用了
回復

使用道具 舉報

發表於 2016-2-20 10:32:52 | 顯示全部樓層
本帖最後由 eds60 於 2016-2-20 10:35 編輯
smalltiger 發表於 2016-2-20 10:26
鎗王 ,依加你套黑膠系統已經出聲,就要即時搵自己喜歡的碟,除了新出的首版黑膠,即只出過CD, ...


小虎兄,我入了這4張 Lacquer。 不過全部只有原版的其中一面。封面是網上圖片。 只有一張有跟封套。
1.jpg
2.jpg
3.jpg
4.jpg

評分

2

查看全部評分

回復

使用道具 舉報

發表於 2016-2-20 10:40:39 | 顯示全部樓層
racewong 發表於 2016-2-20 00:19
好想入手這碟呀!!!

去中環先施對面通用商業大廈M1 睇睇,小心荷包,切勿帶支票簿
回復

使用道具 舉報

發表於 2016-2-20 10:42:07 | 顯示全部樓層
這張第一次出黑膠。
121544nl89sllnn0f50rxx.jpeg

評分

1

查看全部評分

回復

使用道具 舉報

發表於 2016-2-20 11:49:16 | 顯示全部樓層
eds60 發表於 2016-2-20 10:32
小虎兄,我入了這4張 Lacquer。 不過全部只有原版的其中一面。封面是網上圖片。 只有一張有跟封套。 ...

恭喜60兄買到心頭好,這幾隻LP小虎也有,音效十分好!

評分

1

查看全部評分

回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2016-2-20 13:35:45 | 顯示全部樓層
smalltiger 發表於 2016-2-20 10:26
鎗王 ,依加你套黑膠系統已經出聲,就要即時搵自己喜歡的碟,除了新出的首版黑膠,即只出過CD, ...

咁就要等你地D大師推介靚聲碟了..
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2016-2-20 13:36:12 | 顯示全部樓層
leoking 發表於 2016-2-20 10:40
去中環先施對面通用商業大廈M1 睇睇,小心荷包,切勿帶支票簿

DANNY話帶我入元朗呀!
回復

使用道具 舉報

發表於 2016-2-20 13:53:32 | 顯示全部樓層
器材漂亮!摄影更漂亮!真真迷人

評分

1

查看全部評分

回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 新用戶註冊

本版積分規則

Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家

GMT+8, 2026-6-24 09:32 , Processed in 0.037623 second(s), 16 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2024 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表