找回密碼
 新用戶註冊
搜索
熱搜: hifi av 音樂
樓主: pepsiman

[官方活動] HIENDY一週年晚宴聚會

 火.. [複製鏈接]
發表於 2011-6-22 09:38:39 | 顯示全部樓層
回復 134# jasonbiker


    1. dt825
2. jj4044
3. henryyrneh
4. Simcity
5. chrisclw
6. kyu888
⒎ 棍王/masteralain(死都要到)
8. canon.hk
9. eosteven
10. hkbomberman
11. Jon
12. Stanley2468
13. pangling
14. howin
15. Rumor
16. racewong
17. SiuPakTao
18. hintel (請假到來)
19. har
20. Manson
21. lulu
22. Herman (早d收工黎啦)
23. Ben2011
24. tontontony
25. chiuching
26. mr1010 (好想到,亦盡量到)
27. tonyx
28. 木川
29.粟米湯
30. 德國軍長
31. Mic
32. TIMMYWAN
33 sk236
34. rklpoon
35. randyma
36. yonnie2
37. Benzman (好想到,亦盡量到)
38. CKKeung
39. sing1357
40. MDLP
41. Anthlai
42. 5711Sam
43. 伏喱哩
44. 10bucks360
45. ERIC
46. micma
47. maner394(去到一定到)
48. daken
49. qq1122yq
50. TCRAY
51. garywh666
52. ryanenen (黎到一定到)
53. 大玩偶
54. matta722 (黎到一定到)
55. 大英雄
56. william2235
57. car
58. Garfield
59.faigoal
60.Kkkkk6682
61. Gary33
62.kitchan
63. Pam_jack
64.ckw
65.348
66. archimedes
67. tst123
68. avmilk
69. 史的墳
70. nan7yo
71. metropolis (黎到一定黎, 度緊個期)
72. jasonbiker (第一次參加會聚, 多多照顧!)
73. yuppi (請問仲有冇位......)
74. Miruslanglang (待confirm......未知在港不.....)
75. tckl (單車hifi友 第一次參加會聚, 多多照顧!)

評分

2

查看全部評分

回復

使用道具 舉報

發表於 2011-6-22 13:21:02 | 顯示全部樓層
算唔算係壽宴?
係咪有壽飽送?
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-6-22 13:36:46 | 顯示全部樓層
唔知係咪百人夜宴
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-6-22 13:47:37 | 顯示全部樓層
唔知係咪百人夜宴
sk555 發表於 2011-6-22 13:36



    而家連埋你地版主都差唔多九十個....百人宴應該唔難...

評分

2

查看全部評分

回復

使用道具 舉報

發表於 2011-6-22 14:40:44 | 顯示全部樓層
算唔算係壽宴?
係咪有壽飽送?
tckl 發表於 2011-6-22 13:21



    你抬野黎打碟好喎
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-6-22 14:41:26 | 顯示全部樓層
而家連埋你地版主都差唔多九十個....百人宴應該唔難...
howin 發表於 2011-6-22 13:47



    承你貴言
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-6-22 15:04:38 | 顯示全部樓層
你抬野黎打碟好喎
sk555 發表於 2011-6-22 14:40



    唔係個個鐘意大聲告喎。
    驚無人欣賞喎。
    你帶硬件,我帶軟件啦。
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-6-22 16:03:16 | 顯示全部樓層
1. dt825
2. jj4044
3. henryyrneh
4. Simcity
5. chrisclw
6. kyu888
⒎ 棍王/masteralain(死都要到)
8. canon.hk
9. eosteven
10. hkbomberman
11. Jon
12. Stanley2468
13. pangling
14. howin
15. Rumor
16. racewong
17. SiuPakTao
18. hintel (請假到來)
19. har
20. Manson
21. lulu
22. Herman (早d收工黎啦)
23. Ben2011
24. tontontony
25. chiuching
26. mr1010 (好想到,亦盡量到)
27. tonyx
28. 木川
29.粟米湯
30. 德國軍長
31. Mic
32. TIMMYWAN
33 sk236
34. rklpoon
35. randyma
36. yonnie2
37. Benzman (好想到,亦盡量到)
38. CKKeung
39. sing1357
40. MDLP
41. Anthlai
42. 5711Sam
43. 伏喱哩
44. 10bucks360
45. ERIC
46. micma
47. maner394(去到一定到)
48. daken
49. qq1122yq
50. TCRAY
51. garywh666
52. ryanenen (黎到一定到)
53. 大玩偶
54. matta722 (黎到一定到)
55. 大英雄
56. william2235
57. car
58. Garfield
59.faigoal
60.Kkkkk6682
61. Gary33
62.kitchan
63. Pam_jack
64.ckw
65.348
66. archimedes
67. tst123
68. avmilk
69. 史的墳
70. nan7yo
71. metropolis (黎到一定黎, 度緊個期)
72. jasonbiker (第一次參加會聚, 多多照顧!)
73. yuppi (請問仲有冇位......)
74. Miruslanglang (待confirm......未知在港不.....)
75. tckl (單車hifi友 第一次參加會聚, 多多照顧!)
76. yoyopccw

評分

2

查看全部評分

回復

使用道具 舉報

發表於 2011-6-22 16:16:53 | 顯示全部樓層
唔係個個鐘意大聲告喎。
    驚無人欣賞喎。
    你帶硬件,我帶軟件啦。 ...
tckl 發表於 2011-6-22 15:04



    我得個面盤,邊有唱盤。。。。。
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-6-22 18:40:56 | 顯示全部樓層
我得個面盤,邊有唱盤。。。。。
sk555 發表於 2011-6-22 16:16



    咁就高難度囉!
    我就有軟無硬。。。。。。
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-6-22 22:18:58 | 顯示全部樓層
1. dt825
2. jj4044
3. henryyrneh
4. Simcity
5. chrisclw
6. kyu888
⒎ 棍王/masteralain(死都要到)
8. canon.hk
9. eosteven
10. hkbomberman
11. Jon
12. Stanley2468
13. pangling
14. howin
15. Rumor
16. racewong
17. SiuPakTao
18. hintel (請假到來)
19. har
20. Manson
21. lulu
22. Herman (早d收工黎啦)
23. Ben2011
24. tontontony
25. chiuching
26. mr1010 (好想到,亦盡量到)
27. tonyx
28. 木川
29.粟米湯
30. 德國軍長
31. Mic
32. TIMMYWAN
33 sk236
34. rklpoon
35. randyma
36. yonnie2
37. Benzman (好想到,亦盡量到)
38. CKKeung
39. sing1357
40. MDLP
41. Anthlai
42. 5711Sam
43. 伏喱哩
44. 10bucks360
45. ERIC
46. micma
47. maner394(去到一定到)
48. daken
49. qq1122yq
50. TCRAY
51. garywh666
52. ryanenen (黎到一定到)
53. 大玩偶
54. matta722 (黎到一定到)
55. 大英雄
56. william2235
57. car
58. Garfield
59.faigoal
60.Kkkkk6682
61. Gary33
62.kitchan
63. Pam_jack
64.ckw
65.348
66. archimedes
67. tst123
68. avmilk
69. 史的墳
70. nan7yo
71. metropolis (黎到一定黎, 度緊個期)
72. jasonbiker (第一次參加會聚, 多多照顧!)
73. yuppi (請問仲有冇位......)
74. Miruslanglang (待confirm......未知在港不.....)
75. tckl (單車hifi友 第一次參加會聚, 多多照顧!)
76. yoyopccw
77. tapwater

評分

2

查看全部評分

回復

使用道具 舉報

發表於 2011-6-23 10:01:42 | 顯示全部樓層
1. dt825
2. jj4044
3. henryyrneh
4. Simcity
5. chrisclw
6. kyu888
⒎ 棍王/masteralain(死都要到)
8. canon.hk
9. eosteven
10. hkbomberman
11. Jon
12. Stanley2468
13. pangling
14. howin
15. Rumor
16. racewong
17. SiuPakTao
18. hintel (請假到來)
19. har
20. Manson
21. lulu
22. Herman (早d收工黎啦)
23. Ben2011
24. tontontony
25. chiuching
26. mr1010 (好想到,亦盡量到)
27. tonyx
28. 木川
29.粟米湯
30. 德國軍長
31. Mic
32. TIMMYWAN
33 sk236
34. rklpoon
35. randyma
36. yonnie2
37. Benzman (好想到,亦盡量到)
38. CKKeung
39. sing1357
40. MDLP
41. Anthlai
42. 5711Sam
43. 伏喱哩
44. 10bucks360
45. ERIC
46. micma
47. maner394(去到一定到)
48. daken
49. qq1122yq
50. TCRAY
51. garywh666
52. ryanenen (黎到一定到)
53. 大玩偶
54. matta722 (黎到一定到)
55. 大英雄
56. william2235
57. car
58. Garfield
59.faigoal
60.Kkkkk6682
61. Gary33
62.kitchan
63. Pam_jack
64.ckw
65.348
66. archimedes
67. tst123
68. avmilk
69. 史的墳
70. nan7yo
71. metropolis (黎到一定黎, 度緊個期)
72. jasonbiker (第一次參加會聚, 多多照顧!)
73. yuppi (請問仲有冇位......)
74. Miruslanglang (待confirm......未知在港不.....)
75. tckl (單車hifi友 第一次參加會聚, 多多照顧!)
76. yoyopccw
77. tapwater
78. KINGYAN

評分

3

查看全部評分

回復

使用道具 舉報

發表於 2011-6-23 10:10:08 | 顯示全部樓層

HIENDY一週年晚宴聚會

1. dt825
2. jj4044
3. henryyrneh
4. Simcity
5. chrisclw
6. kyu888
⒎ 棍王/masteralain(死都要到)
8. canon.hk
9. eosteven
10. hkbomberman
11. Jon
12. Stanley2468
13. pangling
14. howin
15. Rumor
16. racewong
17. SiuPakTao
18. hintel (請假到來)
19. har
20. Manson
21. lulu
22. Herman (早d收工黎啦)
23. Ben2011
24. tontontony
25. chiuching
26. mr1010 (好想到,亦盡量到)
27. tonyx
28. 木川
29.粟米湯
30. 德國軍長
31. Mic
32. TIMMYWAN
33 sk236
34. rklpoon
35. randyma
36. yonnie2
37. Benzman (好想到,亦盡量到)
38. CKKeung
39. sing1357
40. MDLP
41. Anthlai
42. 5711Sam
43. 伏喱哩
44. 10bucks360
45. ERIC
46. micma
47. maner394(去到一定到)
48. daken
49. qq1122yq
50. TCRAY
51. garywh666
52. ryanenen (黎到一定到)
53. 大玩偶
54. matta722 (黎到一定到)
55. 大英雄
56. william2235
57. car
58. Garfield
59.faigoal
60.Kkkkk6682
61. Gary33
62.kitchan
63. Pam_jack
64.ckw
65.348
66. archimedes
67. tst123
68. avmilk
69. 史的墳
70. nan7yo
71. metropolis (黎到一定黎, 度緊個期)
72. jasonbiker (第一次參加會聚, 多多照顧!)
73. yuppi (請問仲有冇位......)
74. Miruslanglang (待confirm......未知在港不.....)
75. tckl (單車hifi友 第一次參加會聚, 多多照顧!)
76. yoyopccw
77. tapwater
78. KINGYAN
79. loklam



- 發送自我的 iPhone 大板凳應用

評分

2

查看全部評分

回復

使用道具 舉報

發表於 2011-6-23 10:11:52 | 顯示全部樓層
1. dt825
2. jj4044
3. henryyrneh
4. Simcity
5. chrisclw
6. kyu888
⒎ 棍王/masteralain(死都要到)
8. c ...
kingyan 發表於 2011-6-23 10:01



    歡迎~歡迎~
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-6-23 11:04:59 | 顯示全部樓層
1. dt825
2. jj4044
3. henryyrneh
4. Simcity
5. chrisclw
6. kyu888
⒎ 棍王/masteralain(死都要到)
8. c ...
kingyan 發表於 2011-6-23 10:01



    死魚加4分咁小即係唔歡迎啦
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-6-23 11:08:23 | 顯示全部樓層
死魚加4分咁小即係唔歡迎啦
kingyan 發表於 2011-6-23 11:04



    你錯喇...佢係人都加4分架姐
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-6-23 11:10:37 | 顯示全部樓層
死魚加4分咁小即係唔歡迎啦
kingyan 發表於 2011-6-23 11:04



    我加唔到咁多呀
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-6-23 11:16:21 | 顯示全部樓層
我加唔到咁多呀
cyberken 發表於 2011-6-23 11:10



    咁算你啦

評分

2

查看全部評分

回復

使用道具 舉報

發表於 2011-6-23 12:30:43 | 顯示全部樓層
咁算你啦
kingyan 發表於 2011-6-23 11:16



    唔好嬲, 啲低級版主加唔倒咁多分

補咗飛, 歡迎

評分

1

查看全部評分

回復

使用道具 舉報

發表於 2011-6-23 12:32:18 | 顯示全部樓層
唔好嬲, 啲低級版主加唔倒咁多分

補咗飛, 歡迎
bigpun1975 發表於 2011-6-23 12:30



    TKG
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 新用戶註冊

本版積分規則

Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家

GMT+8, 2026-6-23 18:51 , Processed in 0.046679 second(s), 14 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2024 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表