找回密碼
 新用戶註冊
搜索
熱搜: hifi av 音樂
查看: 10866|回復: 22

[喇叭] ADAM賣大包之作 - T SERIES ACTIVE SPEAKER

[複製鏈接]
發表於 2018-5-15 21:43:40 | 顯示全部樓層 |閱讀模式
ADAM AX系列一向係ADAM全線最好賣既喇叭系列, 最平果對A3X $7200一對, 到最貴既A77X $19000一對. 已價論聲, 我都唔駛點講啦, 詳細報告可以睇番 : 文武雙全的Adam A7X/A77X(文篇)

文武雙全的Adam A7X/A77X(文篇)

不過對於好多初燒既發燒友來說, 大拿拿七千幾買對ACTIVE喇叭都好鬼肉赤, 所以ADAM今次推出左新既T系列, 主要係聲音能保持質素之餘, 高頻單元的擴散外殼, 中低頻單元都係使用番ADAM自家單元.

IMG_20180514_110538-1190x1587.jpg IMG_20180514_110646-1587x1190.jpg IMG_20180514_110635-1587x1190.jpg IMG_20180514_110732-1587x1190.jpg IMG_20180514_110708-1587x1190.jpg

靚唔靚仔先?
另外, 我知你班友仔一定會問依對ADAM T SERIES MADE IN 邊度?

所以我專登影埋佢既made in china出黎比你地睇。


亦都強調多次, 除左最新既T series, 所有ADAM都係MIG.

  

當代理打比我話比我知依對咁平既ADAM剛到SHOWROOM後, 我本來對這對入門既ACTIVE喇叭無咩興趣. 但一聽到佢講到個價錢後....

T5 $3999一對, T7 $4999

吓?! T7咁大對ACTIVE書架都只係賣$4999? 代理仲話新既T系列喺中頻既厚潤度比AX更佳. 就係依個價錢 攪到我即刻快的去GURU SHOWROOM聽真依對ADAM.



上到GURU SHOWROOM, 我見到對T7已經開緊聲, 使用一套CEC CDT+DAC直推. 越簡約既組合. 我快快手就拎左隻2017原音精選出黎試聽依對T7.

聽左幾首人聲, 水份真係比AX系列多水喎.  其他的音響原素都四四正正, 基本上就係ADAM獨有既MONITOR聲底.

當然, 價錢平左咁多, AX系列喺各方面都比T系列優勝小小, 這正正反映了價錢上的差距. 不過如果你好似我咁屋企個廳已經有套唔錯既HIFI組合. 但書房張書枱都想搵對MONITOR喇叭仔既話, 依對T系列真係必買.

或者你有老友啱啱想進入兩聲道, 又BUDGET有限既話, 依對T系列既T7可以話係必要考慮之一.

ADAM香港代理: GURU ACOUSTIC.
查詢電話 :6803 3686

評分

1

查看全部評分

發表於 2018-5-15 21:52:01 | 顯示全部樓層
外型唔錯,價位都好好
回復

使用道具 舉報

發表於 2018-5-16 00:16:05 | 顯示全部樓層
T5V 連運費都係 HK$3124

T7V $3576.
回復

使用道具 舉報

發表於 2018-5-16 02:24:43 | 顯示全部樓層
jimmyihv 發表於 2018-5-16 00:16
T5V 連運費都係 HK$3124

T7V $3576.

水貨有冇5年原廠保養先
回復

使用道具 舉報

發表於 2018-5-16 05:36:35 | 顯示全部樓層
jimmyihv 發表於 2018-5-16 00:16
T5V 連運費都係 HK$3124

T7V $3576.

  太老實了。
回復

使用道具 舉報

發表於 2018-5-16 06:37:11 | 顯示全部樓層
A7x,今個星期六收貨,已經等咗差不多成個月了...
回復

使用道具 舉報

發表於 2018-5-16 08:49:14 | 顯示全部樓層
wildmanhk 發表於 2018-5-16 02:24
水貨有冇5年原廠保養先

有原廠保養
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2018-5-16 11:07:49 | 顯示全部樓層
LuxmanFans 發表於 2018-5-16 11:04
版主, 我正有打算買一對主動喇叭放在睡房, 多謝分享.

買啦買啦. 快D打比GURU啦.
回復

使用道具 舉報

發表於 2018-5-16 12:36:31 | 顯示全部樓層
xlarge 發表於 2018-5-16 06:37
A7x,今個星期六收貨,已經等咗差不多成個月了...

好似話好好買,你又身痕聽返歌?
回復

使用道具 舉報

發表於 2018-5-16 13:02:54 | 顯示全部樓層
本帖最後由 frankyching 於 2018-5-16 13:04 編輯

幾千蚊,買部合併都要啦,點叫貴呀?
回復

使用道具 舉報

發表於 2018-5-16 13:16:07 | 顯示全部樓層
bigpun1975 發表於 2018-5-16 12:36
好似話好好買,你又身痕聽返歌?

冇呀,只是日常睇電視睇碟用咋...
回復

使用道具 舉報

發表於 2018-5-16 14:15:01 | 顯示全部樓層
xlarge 發表於 2018-5-16 13:16
冇呀,只是日常睇電視睇碟用咋...

睇電視用Adam, 真係串
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2018-5-16 14:30:39 | 顯示全部樓層
bigpun1975 發表於 2018-5-16 14:15
睇電視用Adam, 真係串

咪係, 我都係諗住買對喺書房聽歌啫...
回復

使用道具 舉報

發表於 2018-5-17 04:28:29 | 顯示全部樓層
LuxmanFans 發表於 2018-5-16 11:02
水貨原廠保養?! 要自己寄返廠嗎?

相差唔太多, 我在香港買會比較穩陣.

水貨要自已寄來回一定唔此呢個價,行貨有代理有零件及修理部。所以我都5使諗買行喇。自從要咗對A7X鋼琴版及一隻中置A77X後,已深深被感動。在玩A7X後割愛出讓不出二天已有承接,再出手改用埋三隻A77X在AV前罝3ch,等5月尾收貨
回復

使用道具 舉報

發表於 2018-5-17 12:19:17 | 顯示全部樓層
本帖最後由 jimmyihv 於 2018-5-17 12:22 編輯

試過買大行嘢,維修又咪一樣要訂零件寄過來!

最後攪到要自己直接從厰訂仲快過行!

吾信你問下行佢地 keep 咗D乜著 parts.

評分

1

查看全部評分

回復

使用道具 舉報

發表於 2018-5-17 13:09:00 | 顯示全部樓層
wildmanhk 發表於 2018-5-17 04:28
水貨要自已寄來回一定唔此呢個價,行貨有代理有零件及修理部。所以我都5使諗買行喇。自從要咗對A7X鋼琴版 ...

痕到咁
回復

使用道具 舉報

發表於 2018-5-17 13:18:47 | 顯示全部樓層
回復

使用道具 舉報

發表於 2018-5-17 21:14:39 | 顯示全部樓層
wildmanhk 發表於 2018-5-17 04:28
水貨要自已寄來回一定唔此呢個價,行貨有代理有零件及修理部。所以我都5使諗買行喇。自從要咗對A7X鋼琴版 ...

等你嘅開箱文!
回復

使用道具 舉報

發表於 2018-5-18 04:31:15 | 顯示全部樓層
wildmanhk 發表於 2018-5-17 04:28
水貨要自已寄來回一定唔此呢個價,行貨有代理有零件及修理部。所以我都5使諗買行喇。自從要咗對A7X鋼琴版 ...

就係這個價。T7v $35xx.
回復

使用道具 舉報

發表於 2018-5-19 17:42:11 | 顯示全部樓層
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 新用戶註冊

本版積分規則

Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家

GMT+8, 2026-6-29 05:18 , Processed in 0.042395 second(s), 19 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2024 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表