找回密碼
 新用戶註冊
搜索
熱搜: hifi av 音樂
查看: 4636|回復: 25

[分享] 日本購買釣魚島

[複製鏈接]
發表於 2012-7-16 16:40:31 | 顯示全部樓層 |閱讀模式
日本人在“雅虎日本”網站發起了一個“東京都決定購買釣魚島”的投票,目前贊成的有92%。我們可以用“一人一票”的方式向日本人說不!13多億華人總不至於投不過一億多小鬼子吧?!呼籲各位看到這篇文章的中國人都去投一張反對票,一張代表自己聲音的反對票!
雅虎日本投票位址: http://polls.dailynews.yahoo.co. ... qp=1&typeFlag=1
直接連結點進去、投反對就好,因為很多人都未知,請各位盡量通知朋友,有一分光發一分熱。

評分

2

查看全部評分

發表於 2012-7-16 16:49:24 | 顯示全部樓層
本帖最後由 pl96 於 2012-7-16 16:54 編輯

反対!反対!反対!反対!反対!反対!反対!反対!反対!反対!反対!反対!反対!反対!

我已經投反對票!!!!!!!
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-7-16 16:50:46 | 顯示全部樓層
支持
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-7-16 16:55:17 | 顯示全部樓層
Done.
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-7-16 16:57:24 | 顯示全部樓層
pl96 發表於 2012-7-16 16:49
反対!反対!反対!反対!反対!反対!反対!反対!反対!反対!反対!反対!反対!反対!

...

回復

使用道具 舉報

發表於 2012-7-16 17:05:12 | 顯示全部樓層
already done
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-7-16 17:23:25 | 顯示全部樓層
賛成         92%         228658 票
反対         7%         17242 票
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-7-16 17:25:53 | 顯示全部樓層
唔洗搞o甘多野
小圈子選舉
整兩艘戰艦去遊船河啦
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-7-16 18:00:57 | 顯示全部樓層
買佢老鼠!已投反對!
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-7-16 18:01:36 | 顯示全部樓層
STANLEY2468 發表於 2012-7-16 17:25
唔洗搞o甘多野
小圈子選舉
整兩艘戰艦去遊船河啦

你想打死人咩!
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-7-16 18:16:34 | 顯示全部樓層
本帖最後由 ivanchan 於 2012-7-16 18:18 編輯

中國人去日本網站投票...有d悲涼

p.s. 唔知保鈎號係咪仲比人扣往...
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-7-16 19:25:52 | 顯示全部樓層
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-7-16 19:42:18 | 顯示全部樓層
日本人真係痴膠花!!東京市政府向日本政府買釣魚島以為咁樣就justify左擁有權,自我陶醉,唔止當中國透明仲當全世界都係傻嘅
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-7-17 08:15:39 | 顯示全部樓層
日本仔沒擁有釣魚島主權,
嗰島都唔係佢的,
根本不存在買賣問題,
完全不必去投票反對.
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-7-17 13:24:16 | 顯示全部樓層
快d打一鑊算啦! 仲同日本仔/越南仔/賓仔搞咁多做乜?

仲買咩美債丫, 人地都印緊銀紙貶值走你數, 用d錢去造多d航母/飛機/戰艦/導彈好過啦! 家陣就好似有一家人好有錢, 成屋金磚, 點知得個爛鬼木門, 鐵閘唔裝警報唔裝, 係人都黎打劫啦!

中國就係有班笨實, 鍾意俾鬼佬老點. 一陣又相信投資美債歐債, 俾人話兩句軍事擴張就連鳩都縮埋. 家陣好啦! 俾人玩到去屋企門口, 去你黃海演習, 連賓仔同越南仔都當你流既. 去都戰爭狀態, 你估你d債券仲變唔變得做錢?

日日見到外交部響個咪度鳩up, 火都黎埋!
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-7-17 14:00:28 | 顯示全部樓層
七仔 發表於 2012-7-17 13:24
快d打一鑊算啦! 仲同日本仔/越南仔/賓仔搞咁多做乜?

仲買咩美債丫, 人地都印緊銀紙貶值走你數,  ...

佢地驚住加強軍力會俾人家藉口話佢有野心呀嘛, 咪唯有做鵪鶉囉! 淨係有錢有鬼用咩, 完全唔識玩西方嗰套! 你睇美國佬夠俾人成日鬧不斷增加軍費擴張帝王主義啦, 佢睬你都傻呀, 最緊要影響力不斷增強就得啦!!
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-7-17 17:56:45 | 顯示全部樓層
恨撚島都姑且可以準佢諗下既....
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-7-17 22:59:44 | 顯示全部樓層
用下腦啦,儍仔先陪架仔玩投票遊戲。
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-7-18 03:58:47 | 顯示全部樓層
七仔 發表於 2012-7-17 13:24
快d打一鑊算啦! 仲同日本仔/越南仔/賓仔搞咁多做乜?

仲買咩美債丫, 人地都印緊銀紙貶值走你數,  ...

大陸大部份高官同有錢人啲家眷都喺晒美國,用國家啲錢買美債其實變相即係俾保護費
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-7-18 14:08:53 | 顯示全部樓層
本帖最後由 ivanchan 於 2012-7-18 14:12 編輯

你地唔好話大陸冇做o野喎...早排有隻艦咪撞左去賓賓果度o羅。拿,尻咁大個海都撞石...仲唔係特登...問你怕未!!!
而家賓賓係咪巧京京呢!!!
Sorry 講遠左d...
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 新用戶註冊

本版積分規則

Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家

GMT+8, 2026-6-24 15:52 , Processed in 0.053657 second(s), 21 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2024 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表