找回密碼
 新用戶註冊
搜索
熱搜: hifi av 音樂
查看: 12112|回復: 57

[官方測試報告] IN-Akustik REFERENZ VS Trustec HSE-10S ! ( 有報告 )

[複製鏈接]
發表於 2012-11-3 22:46:07 | 顯示全部樓層 |閱讀模式
本帖最後由 kelvinchow8 於 2012-11-10 12:05 編輯

IN-Akustik REFERENZ VS Trustec HSE-10S


  今次得到一位版友無私分享 , 令小弟可以一試TRUSTEC HDMI嘅聲效 , 真係感到非常興奮 ! 用佢黎PK下我聽開條REFERENZ , 睇下大家係聲音上會走邊類型路線 , 等大家係HDMI線方面 , 又可以多一個選擇 , 先比幾張相片大家睇下先 , 已加報告了 ~

REFERENZ 參考link : http://www.hiendy.com/hififorum/ ... id%3D102&page=5

2012-11-03 21.18.35.jpg

2012-11-03 21.15.05.jpg

2012-11-03 21.16.33.jpg

2012-11-03 21.13.52.jpg

2012-11-07 22.05.57.jpg

妖夜尋狼 ( CH13 ) : 一開始炸電梯已經相當有睇頭 ! 由最低層爆到上最上層 , 一下一下連環低頻衝擊 , 最鍾意就係呢種效果 ! 深 / 潛 / 量一次過有齊 , 仲要Trustec再加多少少衝擊力 ! 好滿足 ! 再到女主角手上兩枝手槍 , 子彈真的有快狠準感覺 ! 最後一個銀粉炸彈 , 整個空間都感受到密不透風的擴散效果 ! 我要播多一次 !

The A-Team ( CH13 ) : 戲情o黎講 , 呢段我個人最鍾意 , 兩部無人戰機大鬥運輸機 , 最尾段仲要整個飛坦克 ! 緊張到呢 ... 講返聲效 , 戲中機槍聲音結實有力度 , 飛彈爆炸威力感豐厚 , 場景中各樣金屬聲質感強烈 , 坦克上重機跳彈殼聲帶有粒粒重量感 ! 最後用大炮飛行 , 下下厚重深沉 ! 如果聲音錄得好 , 我相信試機一流 !

借東西之小矮人 ( 主題曲 ) : 今次我試嘅位唔係戲 , 而係特別收錄入面嘅電影主提曲" Arrietty's Song " , 點解要試呢段 ? 因為一條中低至低音較強嘅線 , 聲音仲要有d緊同恆 , 怕佢聽歌會失平衡 , 聽完之後都定d , 只係感到低音彈跳感不足 , 音樂感弱左少少外(可能聲緊 ) , 其他方面都ok , 人聲樂器得到質感帶動 , 都有種明亮感 ! 唔錯 ~

Lady Gaga ( CH16 ) : " Poker Face "我諗無人唔識 , 呢隻歌嘅低音可以話係非常彈跳同打心口 , 最好用黎試下Trustec嘅低音取向 ! 一如所料 , 低音變得結實 , 更有力感 , 更打心口 ! 現場歡呼拍掌聲不失包圍感 , 同樣現場感豐富 ! 十分Enjoy , 變得更Disco ,  變得更Lady Gaga !

總結 :

IN-AKUSTIK REFERENZ : 聲快 , 清脆利落 , 高音細緻清晰 , 空間感好 , 中音有力度 , 低音唔係勁但係足夠而有彈跳感 , 聽感三頻都平均 , 冇話特出邊個音效 , 我相信呢條線好易"夾"機 !
高音 : 8.2
中音 : 8
低音 : 8
速度 : 9
空間感 : 9
音樂感 : 8.5
細緻度 : 9

TRUSTEC : 呢條線最殺食嘅地方係佢果種強烈質感 ! 聲音線條非常明確 , 尤其中低至極低頻位量感強勁而實淨 , 再加上有種衝擊力 , 聽槍炮爆炸非常適合 ! 為聲音增加不少刺激感 ! 炸機朋友要試試 !
高音 : 8
中音 : 8
低音 : 8.8
速度 : 8.5
空間感 : 8.5
音樂感 : 8
細緻度 : 8.5


個人議見 : 沒有一條全面的HDMI線 , 請各會員就自己口味同器材 , 選擇你所喜愛吧 ~

REFERENZ : 平衡 , 聽歌 , 彈跳 , 空間感

TRUSTEC : 爆機 , 睇戲 , 能量 , 低音迷

評分

17

查看全部評分

發表於 2012-11-3 23:57:05 | 顯示全部樓層
見識小,呢條咩好野黎?幾銀呀??
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2012-11-4 00:05:17 | 顯示全部樓層
本帖最後由 kelvinchow8 於 2012-11-4 00:07 編輯
xlarge 發表於 2012-11-3 23:57
見識小,呢條咩好野黎?幾銀呀??


呢個牌子係米X指定HDMI線材 , 呢條TRUSTEC應該同TTL同樣 ~
買到嘅地方好似唔多 , 所以唔多覺佢存在 ..
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-11-4 00:09:40 | 顯示全部樓層
kelvinchow8 發表於 2012-11-4 00:05
呢個牌子係米X指定HDMI線材 , 呢條TRUSTEC應該同TTL同樣 ~
買到嘅地方好似唔多 , 所以唔多覺佢存在 .. { ...

OIC...
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-11-4 00:50:25 | 顯示全部樓層
kelvinchow8 發表於 2012-11-4 00:05
呢個牌子係米X指定HDMI線材 , 呢條TRUSTEC應該同TTL同樣 ~
買到嘅地方好似唔多 , 所以唔多覺佢存在 .. { ...

呢條野系平價好野, 廠家比我地試過後, 即試換左店內D HDMI.......仲要幫他賣埋貨....  
系同TTL 同廠的, 但經過品牌工程師把它拿去做SUPER CRYO -220C 後明顯地有正面提升. 極之適合原來用開TTL 口味的用家...

評分

1

查看全部評分

回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2012-11-4 00:55:19 | 顯示全部樓層
DrugsAudio 發表於 2012-11-4 00:50
呢條野系平價好野, 廠家比我地試過後, 即試換左店內D HDMI.......仲要幫他賣埋貨....  ...


所以我都好有興趣試 , 價錢又大眾化 !
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-11-4 08:00:25 | 顯示全部樓層
好似好唔錯咁喎,餅主可唔可以講下幾錢
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2012-11-4 13:11:16 | 顯示全部樓層
heihei 發表於 2012-11-4 08:00
好似好唔錯咁喎,餅主可唔可以講下幾錢

二千左右2m ~
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-11-4 14:46:16 | 顯示全部樓層
kelvinchow8 發表於 2012-11-4 13:11
二千左右2m ~

有無1m長?
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2012-11-4 15:12:38 | 顯示全部樓層
heihei 發表於 2012-11-4 14:46
有無1m長?

你可以問問零售商 ~
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-11-5 23:31:43 | 顯示全部樓層
呢條轉用93時順便換埋, 呢個價位算超抵用
http://www.hiendy.com/hififorum/ ... hread&tid=39049

評分

1

查看全部評分

回復

使用道具 舉報

發表於 2012-11-5 23:32:10 | 顯示全部樓層
heihei 發表於 2012-11-4 14:46
有無1m長?

有1米的!
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2012-11-5 23:37:53 | 顯示全部樓層
jasonbiker 發表於 2012-11-5 23:32
有1米的!

我宜家試緊 , 睇黎都...............
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-11-5 23:50:14 | 顯示全部樓層
kelvinchow8 發表於 2012-11-5 23:37
我宜家試緊 , 睇黎都...............

你好似中左毒喎
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-11-5 23:51:48 | 顯示全部樓層
kelvinchow8 發表於 2012-11-5 23:37
我宜家試緊 , 睇黎都...............

之前帶線1M新線去D朋友到試, 都有同AQ V字頭嗰線同MIT唔知咩型號(約$3K)比較過。
之後兩個朋友都入返條俾BLU-RAY用, 咁你知咩結果啦

評分

1

查看全部評分

回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2012-11-5 23:52:29 | 顯示全部樓層
本帖最後由 kelvinchow8 於 2012-11-5 23:55 編輯
hsbkl 發表於 2012-11-5 23:50
你好似中左毒喎


回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2012-11-5 23:53:17 | 顯示全部樓層
jasonbiker 發表於 2012-11-5 23:51
之前帶線1M新線去D朋友到試, 都有同AQ V字頭嗰線同MIT唔知咩型號(約$3K)比較過。
之後兩個朋友都入返條俾 ...

等我出報告先 ~
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-11-6 07:37:28 | 顯示全部樓層
kelvinchow8 發表於 2012-11-5 23:37
我宜家試緊 , 睇黎都...............

岩勒,過兩日拎埋出黎借我試試..
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2012-11-6 12:26:52 | 顯示全部樓層
xlarge 發表於 2012-11-6 07:37
岩勒,過兩日拎埋出黎借我試試..


唔知啱唔啱你口味 , 但皇上一定啱 !
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-11-7 16:28:48 | 顯示全部樓層
kelvinchow8 發表於 2012-11-6 12:26
唔知啱唔啱你口味 , 但皇上一定啱 !

好心急, 有report 未
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 新用戶註冊

本版積分規則

Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家

GMT+8, 2026-6-29 03:29 , Processed in 0.072179 second(s), 19 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2024 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表