找回密碼
 新用戶註冊
搜索
熱搜: hifi av 音樂
查看: 15582|回復: 23

[Action Figure] PI Ironman Mark VII 開箱

[複製鏈接]
發表於 2013-8-22 22:29:08 | 顯示全部樓層 |閱讀模式
苦等四個多月今天到手了,來個開箱,影影相小弟無文彩,各大大睇相吧!


























PI 這個品牌,我想大家要給一些時間給他們,我覺得會有改進的
個人看今次 PI Mark VII 是可以收貨的,價格同品質沒收多,
價格貴了一點是香港,台灣沒有得直購沒辦法
如當你上手把玩,你惑會改觀
PI全名Play Imaginative
以上個人觀感

本帖子中包含更多資源

您需要 登錄 才可以下載或查看,沒有賬號?新用戶註冊

×

評分

5

查看全部評分

發表於 2013-8-22 22:40:59 | 顯示全部樓層
已經炒緊了!
回復

使用道具 舉報

發表於 2013-8-22 23:05:51 | 顯示全部樓層
勁!!!冰到有現貨? 價錢呢?
回復

使用道具 舉報

發表於 2013-8-22 23:27:04 | 顯示全部樓層
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2013-8-22 23:50:16 | 顯示全部樓層
louisc 發表於 2013-8-22 23:05
勁!!!冰到有現貨? 價錢呢?

我在迷x玩具訂是一網站來的,我四月已預訂入$31xx 是飛機貨,不過現已預訂完了
現要現貨要食炒價,但現貨香港都唔多,船運大貨都未到貨因我在三月在別一間玩具店訂
都完全沒有消息,我前後訂入了二隻
回復

使用道具 舉報

發表於 2013-8-23 00:23:23 | 顯示全部樓層
巧靚仔喎
尾二、三張個Post好搞笑
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2013-8-23 00:34:37 | 顯示全部樓層
BoB182 發表於 2013-8-23 00:23
巧靚仔喎
尾二、三張個Post好搞笑

這兩幅是影給想知隻Mark VII 的可動性
回復

使用道具 舉報

發表於 2013-8-23 00:48:59 | 顯示全部樓層
pam0005 發表於 2013-8-23 00:34
這兩幅是影給想知隻Mark VII 的可動性

D環節位好靈活
回復

使用道具 舉報

發表於 2013-8-23 12:01:35 | 顯示全部樓層
師兄
請問係無道入貨?
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2013-8-23 12:12:11 | 顯示全部樓層
Bomber368 發表於 2013-8-23 12:01
師兄
請問係無道入貨?

不是,我是在迷x玩具訂的是飛機貨
回復

使用道具 舉報

發表於 2013-8-23 18:57:24 | 顯示全部樓層
越来越多人挑战HOT TOY。。。。
回復

使用道具 舉報

發表於 2013-8-23 20:31:37 | 顯示全部樓層
請問 pam005兄 PI 這隻 ironman MK vii 同 Hottoy 個隻 手工 如何呀?
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2013-8-23 21:29:13 | 顯示全部樓層
cvincent 發表於 2013-8-23 20:31
請問 pam005兄 PI 這隻 ironman MK vii 同 Hottoy 個隻 手工 如何呀?


各有各好
HT價錢現在都15xx-19xx 如沒訂食炒價,合金未出到未知。
PI新出第一隻Ironman 合金,有個格納庫遙控燈光效果,本體重819g,我是合金迷
手工你自己睇睇,高是HT






本帖子中包含更多資源

您需要 登錄 才可以下載或查看,沒有賬號?新用戶註冊

×
回復

使用道具 舉報

發表於 2013-8-23 21:50:43 | 顯示全部樓層
pam0005 發表於 2013-8-23 21:29
各有各好
HT價錢現在都15xx-19xx 如沒訂食炒價,合金未出到未知。
PI新出第一隻Ironman 合金,有個格納庫遙 ...

Thank you pam005兄 嘩好羨慕呀你兩隻都有齊,現在HT個隻都抄到HKD3000,個價同PI果隻差不多⋯
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2013-8-23 22:06:26 | 顯示全部樓層
cvincent 發表於 2013-8-23 21:50
Thank you pam005兄 嘩好羨慕呀你兩隻都有齊,現在HT個隻都抄到HKD3000,個價同PI果隻差不多⋯ ...

但PI好多人唔睇好因新公司,1/6Ironmam香港唔得
都炒炒地因無咩貨,PI月尾都有隻Mark VII Gold Edition 我都有訂

本帖子中包含更多資源

您需要 登錄 才可以下載或查看,沒有賬號?新用戶註冊

×
回復

使用道具 舉報

發表於 2013-8-23 22:24:00 | 顯示全部樓層
pam0005 發表於 2013-8-23 22:06
但PI好多人唔睇好因新公司,1/6Ironmam香港唔得
都炒炒地因無咩貨,PI月尾都有隻Mark VII Gold Edition 我 ...

嘩! 係咪24k金版呀? 係就好囉!
回復

使用道具 舉報

發表於 2013-8-23 22:32:18 | 顯示全部樓層
有日我去阿哥屋企,都見到佢有兩隻呢...

本帖子中包含更多資源

您需要 登錄 才可以下載或查看,沒有賬號?新用戶註冊

×
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2013-8-23 23:02:45 | 顯示全部樓層
pepsiman 發表於 2013-8-23 22:32
有日我去阿哥屋企,都見到佢有兩隻呢...

Mark II ,Mark V 是也
回復

使用道具 舉報

發表於 2013-8-23 23:04:11 | 顯示全部樓層
pam0005 發表於 2013-8-23 23:02
Mark II ,Mark V 是也

我無玩呢家嘢,個個差唔多樣分佢唔到...
回復

使用道具 舉報

發表於 2013-8-23 23:19:34 | 顯示全部樓層
pam0005 發表於 2013-8-23 22:06
但PI好多人唔睇好因新公司,1/6Ironmam香港唔得
都炒炒地因無咩貨,PI月尾都有隻Mark VII Gold Edition 我 ...

咁玩呢只好玩過ht果只多多聲啦
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 新用戶註冊

本版積分規則

Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家

GMT+8, 2026-6-22 12:32 , Processed in 0.049146 second(s), 17 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2024 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表