找回密碼
 新用戶註冊
搜索
熱搜: hifi av 音樂
查看: 8280|回復: 12

[電源線] Aural Symphonics Magic Gem V2t (UK VERSION)

[複製鏈接]
發表於 2014-11-17 16:40:27 | 顯示全部樓層 |閱讀模式
本帖最後由 pl96 於 2014-11-17 16:44 編輯

價錢 HK$: 9,800

1.85m Aural Symphonics Magic Gem V2t (UK VERSION)

可交換其它US version電源線

20140312_151512_zpsc138d1d6.jpg
 樓主| 發表於 2014-11-18 15:10:35 | 顯示全部樓層
有單的
回復

使用道具 舉報

發表於 2014-11-18 18:53:35 | 顯示全部樓層

呢條我都用過
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2014-11-18 21:31:44 | 顯示全部樓層

華大去咗邊?好久冇出現。
回復

使用道具 舉報

發表於 2014-11-18 22:32:35 | 顯示全部樓層
pl96 發表於 2014-11-18 21:31
華大去咗邊?好久冇出現。

呢排做到死死吓,係今日得閒d咋
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2014-11-18 22:38:11 | 顯示全部樓層
本帖最後由 pl96 於 2014-11-18 22:39 編輯
ncwah 發表於 2014-11-18 22:32
呢排做到死死吓,係今日得閒d咋


猪籠入水啦
有冇試过black label 2呀?
回復

使用道具 舉報

發表於 2014-11-18 22:51:40 | 顯示全部樓層
pl96 發表於 2014-11-18 22:38
猪籠入水啦
有冇試过black label 2呀?

1、3都用過,2借過玩
回復

使用道具 舉報

發表於 2014-11-18 22:55:12 | 顯示全部樓層

前輩又身痕
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2014-11-18 23:42:59 | 顯示全部樓層
ncwah 發表於 2014-11-18 22:51
1、3都用過,2借過玩

2,3分别大唔大呀?
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2014-11-18 23:43:41 | 顯示全部樓層

一出一入啫
回復

使用道具 舉報

發表於 2014-11-19 08:06:11 | 顯示全部樓層
pl96 發表於 2014-11-18 23:42
2,3分别大唔大呀?

回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2014-11-19 11:51:22 | 顯示全部樓層
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2014-11-20 10:52:30 | 顯示全部樓層
up下先
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 新用戶註冊

本版積分規則

Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家

GMT+8, 2026-6-26 20:58 , Processed in 0.036201 second(s), 20 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2024 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表