Hiendy.com 影音俱樂部

 找回密碼
 新用戶註冊
搜索
熱搜: hifi av 音樂
查看: 49017|回復: 109

[兩聲道] 一『部』到位三十年心路歷程分享篇【完成】

[複製鏈接]
發表於 2014-9-22 23:35:50 | 顯示全部樓層 |閱讀模式
本帖最後由 Dennis 於 2014-9-25 14:58 編輯

憑藉今個分享篇,希望可以拋磚引玉,多啲師兄師姐分享佢哋嘅經歷。
就像很多四字頭一樣 ,經歷過中英會談,民運,回歸,八萬五樓災
科網爆破,沙士,自由行,再股災,炒賣唉風
以上種種都不減我哋哩廷發燒友嘅熱誠,只係無銀紙先係最大嘅阻力!
講咗咁多廢廢哋嘅說話,無非都係想找多少共鳴,令小弟今次篇分享有少少趣味性。
本篇係小弟第一次比較詳細的分享,係真正只有分享而不是器材包膠!
希望各位加番啲分升下⬆️級。
部份內容及圖片更可能令人情緒不安,心悸,嘔吐,必要時請由家長陪同收看,或請教您嘅家庭醫生。小弟絕不會附上任何責任!
八十年代初,小弟仲係初中生一名,自幼家貧身邊沒人玩音響,更何況自己屋企吖!
直到有日同學在後樓梯執到幾本音響雜誌比咗我,從此就踏上這條青雲路!

嗰個年代只要人人肯努力,個個有飯食! 中三就出嚟做酒樓part time搵外快,走去老鴨買咗啲垃圾機返嚟。

又加咗啲機,成屋垃圾。 仲有AR
當時睇過啲音響雜誌念念不忘,終有一天我要玩得企企理理!

讀書冇人咁叻,條路就會比人難行好多! 好彩未使憂三餐,都有少少銭叫做學人升下級,玩返啲有牌子嘅機。
Pioneer CD + JVC deck,仲自己一手一腳整咗對土炮喇叭「個箱」


玩大啲,天朗牛津,馬蘭士1/4 classA!其實之前仲用過8寸同軸,不過冇影相,唔記得型號。

金仔206+MA700 仲有Sony DAT 同MF嘅CD1 音色不錯,都有過一段光輝歲月!

本帖子中包含更多資源

您需要 登錄 才可以下載或查看,沒有帳號?新用戶註冊

x

評分

78

查看全部評分

 樓主| 發表於 2014-9-22 23:36:30 | 顯示全部樓層
本帖最後由 Dennis 於 2014-9-25 14:52 編輯

沒有金碧輝煌嘅佈置,更沒有天價嘅器材! 難得各位師兄師姐觀看及加分,小弟真的感激

在沒有互聯網的年代,就好多時發生以下事件:
〔主篇特別通告〕 - 今次係我⋯⋯生涯以嚟最最最⋯⋯,上次嗰啲囉去填海!
就係咁,人生第一套旦前後在我家工作了二三年。你哋令咗嘢未?
佢唔係話好差,不過未係最最最,有日聽聽下點解拆拆哋,嘩!支胆發出最後嘅光芒,完成佢偉大嘅使命。現在應該在奧海城地底。
⋯⋯

1996 - 2000

Dolby Digital AC3帶領我進入100" AV年代。
V字頭唔記得牌子「別超」三槍投影,一代機皇Yamaha D3090 , Sony DVD 7000 啪掣版「成皮嘢呀陰公!」
剛剛結婚搬咗去坪州,二人世界晚晚開戲。
經典畫面常常在腦海浮現,True Lie 炸橋、T2大坑渠、龍卷風暴、Toy Story1⋯⋯

直到我哋第一個寶貝出現,預計已經很快進入 HiFi/AV 冰河時期。

相信大部份嘅師兄師姐都可能估到,甚至身同感受
全套迪迪尼進場!所有大人玩具自行解決!
還好,套機可以用嚟聽歌仔,袋住先煲住先

小朋友長大要返學,舉家搬返市區,原本打算set返部三槍,缐都拉好曬,但裝修師傅整唔見個機架,左整右整最後決定抦落床下底! 反正啲機越出越細,遲下先算!
期間又玩過窮人Mini utopia - JMlab 905+audio lab 8000C+P 但個場認真麻麻!裝修時屎忽痕整咗地台
就係咁兩個小朋友細細聲聽迪迪尼歌仔,沈睡了的巨龍困在地台內蠢蠢欲動!

本帖子中包含更多資源

您需要 登錄 才可以下載或查看,沒有帳號?新用戶註冊

x

評分

10

查看全部評分

 樓主| 發表於 2014-9-22 23:36:58 | 顯示全部樓層
本帖最後由 Dennis 於 2014-9-25 14:33 編輯

就咁冰封咗八年,一天廁所天花漏水,心想,機會嚟喇!
「老婆,唔係喇,Plan B!」搬近啲,細路返學近啲!
就在大角咀租咗呢個豬籠『入水』300尺實用到極單位!
老友話:哥仔今次走位極靚,剛剛避過金融海潚! 我話好呀,上嚟企下聽下嘢吖笨!
其實呢次真係屎坑撞棍! 有咁醒一早發咗,駛租豬籠入水單位!
但是這一年來一家四口的確過得很快樂,亦比啲小朋友機會體驗下比較基層嘅生活環境(好多曱甴
佢地都覺得幸福唔係必然嘅,都很珍惜現在。

醒來的巨龍


「同事入倉!」攞番十幾廿年前啲機出嚟,叫做有得過下引,原來自己都脫曬節,HDMI都要分,藍光又未玩過⋯⋯
原來成廿年嘅700仔用3090推都幾好聲喎!人又點會滿足喎,胆合拼加Focal906又玩咗少少日子。

無咗地台,地方相對大咗少少,就膽粗粗整對咁大嘅嘢返嚟,只係為咗完成夢想。

就係佢!就係十幾年前我話過終有一天我要帶佢回家!JMlab Mezzo utopia

Plinius9200係一部好機,各位有機會要試試!但係自命係發燒友邊個唔想一座二座咁show曬出嚟吖。咁前後級又出現咗。

黒膠!我地呢代玩過,不過當時無技術,無支援,大量珍貴資源被刨到⋯⋯唉
又要從新學習

玩激啲,經濟得嚟都很高評價嘅Well Tempered Amadeus

認真啲調效下

好有新年氣氛

人係好花心,發燒友更甚,呢頭話夢想,個頭換喇叭,Elac確實在呢個場出色過Mezzo,無他,地方不夠,食唔落。

又玩下DSD - TEAC501

Eventus Metius 又立體感強D!

一年喇,Eventus Metius服務咗我一年,對佢我無投訴,只怪佢唔係原廠自己設計單元,咁多年嚟玩過嘅喇叭都係原廠自己設計單元。Sorry! Eventus Metius....
玩Vivid係欣賞設計師嘅理念,又係我想要嘅嘢囉
在我個廳仔比到我足夠能量。音場和立體感更上一層樓。
然而,對Vivid咁靚樣,點會甘心比大堆機器圍住。
決定清場。 換得呢小小萬惡。
一部到位!服務咗唔夠30分鐘 - Sorry.
即刻出門去尖咀,整嚿凍冰冰嘅金屬返嚟。
配合她,簡直係夢寐以求,如果可以好似咁就皆大歡喜
的而且確,要由前後解碼風佬一大堆一座座變成一片電磁爐,對我而然係須要好大勇氣!無得返轉頭喎
Devialet200係個分享篇嘅主角,第一日播放已經感覺到確實係不凡,精品嘅級數,可能真係訊號通道極短,又少咗各式線材互相影響,聽感比以前通透細致,大場面又氣定神閒。唉!我都唔係好識用文字形容!但我肯定我未揮盡佢嘅!機同缐都新。


所謂一部到位,就係現時我所使用的Devialet200,她完全取代我之前的前後級解碼風佬,少了很多接線,相對上又環保。
最重要在於表現絕無妥協!
嚟緊有機會希望可以同陽光兄給大家分享下Devialet200。
好多謝各位收看小弟今次分享。

本帖子中包含更多資源

您需要 登錄 才可以下載或查看,沒有帳號?新用戶註冊

x

評分

15

查看全部評分

發表於 2014-9-22 23:50:52 | 顯示全部樓層
正,期待下集。
發表於 2014-9-22 23:52:16 | 顯示全部樓層
師兄玩機既心路歷程真係可歌可泣,期待之後既進化過程...
發表於 2014-9-22 23:56:07 | 顯示全部樓層
師兄一路走來, 一步一腳印. Thanks for sharing.
金仔206+MA700, 在那些年已是很多人一時之選, 非常令人難忘. 日本仍有許多人玩 classic機.
發表於 2014-9-22 23:56:46 | 顯示全部樓層
期待師兄這三十年來的心路進化歷程...
發表於 2014-9-23 00:01:03 | 顯示全部樓層
大大大師兄級
發表於 2014-9-23 00:04:01 | 顯示全部樓層
好有港台鏗鏘集Feel
發表於 2014-9-23 00:10:26 | 顯示全部樓層
好正!
發表於 2014-9-23 00:15:16 | 顯示全部樓層
mac1 發表於 2014-9-23 00:04
好有港台鏗鏘集Feel

唔知點解,腦入面响起喜多郎的音樂,樓主都好有《尋找他鄉的故事》的Feel。
發表於 2014-9-23 00:38:03 | 顯示全部樓層
本帖最後由 JackieEason 於 2014-9-23 00:40 編輯

睇左ching起頭一段,都不勝唏嘘。不知不覺中小弟亦都四字頭喇。經歷中仲要加多句"北上搵食",更因此冇听幾年。本離北上的係無耐,點知老世仲要話Localize,教晓埋人地離挣自己飯碗。算喇, cheers!
發表於 2014-9-23 00:44:48 | 顯示全部樓層
正,好有心,熱切期待
發表於 2014-9-23 00:50:44 | 顯示全部樓層
JackieEason 發表於 2014-9-23 00:15
唔知點解,腦入面响起喜多郎的音樂,樓主都好有《尋找他鄉的故事》的Feel。 ...


發表於 2014-9-23 00:57:45 | 顯示全部樓層
你有影相留抵真好!自己玩過果D只可以回憶。
發表於 2014-9-23 04:17:56 | 顯示全部樓層
Thanks for sharing.....
發表於 2014-9-23 08:17:09 | 顯示全部樓層
Dennis 兄,原來你和小弟都係28歲左右,難怪沒代溝啦,哈哈。  
發表於 2014-9-23 08:30:21 | 顯示全部樓層
很有同感

發表於 2014-9-23 08:45:27 | 顯示全部樓層
一個時代的見証!
發表於 2014-9-23 09:13:16 | 顯示全部樓層
thanks for sharing
您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 新用戶註冊

本版積分規則

小黑屋|Archiver|手機版|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家

GMT+8, 2022-8-15 10:57 , Processed in 0.057659 second(s), 21 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

快速回復 返回頂部 返回列表