使用道具 舉報
回復 cyberken 唔夾!我諗你唔識用 pinkhung 發表於 2011-4-7 00:53
熊哥, 係唔夾定我唔識用呀? cyberken 發表於 2011-4-7 00:57
唔夾+唔識用 pinkhung 發表於 2011-4-7 01:00
呢部前級冇得解DTS or Dobly音效, 所以由blu-ray機先內解至去CU80. 我實夾, 但冇錢玩... ... nwwedmond 發表於 2011-4-7 01:18
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家
GMT+8, 2026-6-23 22:29 , Processed in 0.042595 second(s), 18 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2024 Discuz! Team.