找回密碼
 新用戶註冊
搜索
熱搜: hifi av 音樂
查看: 2669|回復: 13

[BD播放機] Marantz UD8004 Universal player(藍光宇宙盤)放售

[複製鏈接]
發表於 2011-4-28 00:58:20 | 顯示全部樓層 |閱讀模式
本帖最後由 xlarge 於 2011-4-29 21:13 編輯

小弟有部Marantz UD8004想放, 操作正常, 所有配件齊, 連紙盒都keep住, 唯一缺點係保養期已過, 放售原因係自從隻化骨龍識行識走後成幾個月都無睇過一齣戲, 只係用佢來聽歌, 近排更加連聽歌都唔用佢而用電腦, 因為電腦揾歌比較方便, 放$7500, 如果有c hing有意可pm我商議! 湊BB已週身都唔得閒, 所以各位非誠勿擾!
發表於 2011-4-28 01:03:46 | 顯示全部樓層
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2011-4-28 01:08:25 | 顯示全部樓層
咩樹?
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-4-28 01:20:09 | 顯示全部樓層
咩樹?
cckong 發表於 2011-4-28 01:08



    冇樹 你bb好得意
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2011-4-28 09:15:16 | 顯示全部樓層
Thank you! He likes an angel in normal but will become a Devil........
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-4-28 09:21:23 | 顯示全部樓層
Thank you! He likes an angel in normal but will become a Devil........
cckong 發表於 2011-4-28 09:15



   
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-4-28 11:36:22 | 顯示全部樓層
5 姐好似想抬佢返屋企
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-4-28 11:37:42 | 顯示全部樓層
sk555 發表於 2011-4-28 01:03


buy la buy la.................
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-4-28 11:59:15 | 顯示全部樓層
5姐明天出post話又多個男朋友架勒
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-4-28 12:07:47 | 顯示全部樓層
好有興趣!! 不過你早d放咪好lor
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-4-28 12:11:26 | 顯示全部樓層
好有興趣!! 不過你早d放咪好lor
eosteven 發表於 2011-4-28 12:07


家陣都唔遲,只要你條狗比個老友價過我收留佢,咁你咪又有新野玩囉
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-4-28 13:37:40 | 顯示全部樓層
very interest but no money! too many things need to buy!
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-4-28 13:52:45 | 顯示全部樓層
Thank you! He likes an angel in normal but will become a Devil........
cckong 發表於 2011-4-28 09:15



   
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2011-4-29 21:05:03 | 顯示全部樓層
Sold to a nice member!
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 新用戶註冊

本版積分規則

Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家

GMT+8, 2026-6-26 23:29 , Processed in 0.044505 second(s), 15 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2024 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表