使用道具 舉報
回復 nwwedmond 使唔使咁快賣晒!!!!!!!! citizen 發表於 2011-6-4 19:05
有好野唔益我 tontontony 發表於 2011-6-4 19:29
你有我facebook a/c喎老友... nwwedmond 發表於 2011-6-4 22:14
我去左街街冇留意FB~~^^ tontontony 發表於 2011-6-4 22:16
我都係第一次喺facebook度賣嘢咋, 不過冇計, 啲師奶朋友真係好快手. nwwedmond 發表於 2011-6-4 22:24
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家
GMT+8, 2026-6-24 05:19 , Processed in 0.051843 second(s), 18 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2024 Discuz! Team.