找回密碼
 新用戶註冊
搜索
熱搜: hifi av 音樂
查看: 2584|回復: 9

賣9張百佳$100禮卷 - $700

[複製鏈接]
發表於 2011-6-4 16:24:56 | 顯示全部樓層 |閱讀模式
本帖最後由 nwwedmond 於 2011-6-4 16:51 編輯

於信用咭積分換領,有信為証,保証真嘢,多出用唔晒出售,2013年6年30日到期。懶得出唻交收,小弟會用公司courier service送到閣下工作地點(如住址要加$50給速遞公司),有興趣請PM公司地址及聯絡方法。Thanks。
IMG_0416.jpg
 樓主| 發表於 2011-6-4 16:51:38 | 顯示全部樓層
Sold.
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-6-4 17:13:34 | 顯示全部樓層
利害.... 我一年都係得 7~8 張咁上下....你居然仲多到用唔哂....

消費力驚人 !
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-6-4 19:05:25 | 顯示全部樓層
回復 1# nwwedmond


    使唔使咁快賣晒!!!!!!!!
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-6-4 19:29:52 | 顯示全部樓層
有好野唔益我
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2011-6-4 22:14:18 | 顯示全部樓層
回復  nwwedmond


    使唔使咁快賣晒!!!!!!!!
citizen 發表於 2011-6-4 19:05

我喺facebook度鋪先, 5分鐘就俾個friend hold咗.
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2011-6-4 22:14:38 | 顯示全部樓層
有好野唔益我
tontontony 發表於 2011-6-4 19:29

你有我facebook a/c喎老友...
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-6-4 22:16:08 | 顯示全部樓層
你有我facebook a/c喎老友...
nwwedmond 發表於 2011-6-4 22:14


我去左街街冇留意FB~~^^
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2011-6-4 22:24:06 | 顯示全部樓層
我去左街街冇留意FB~~^^
tontontony 發表於 2011-6-4 22:16

我都係第一次喺facebook度賣嘢咋, 不過冇計, 啲師奶朋友真係好快手.
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-6-4 22:31:30 | 顯示全部樓層
我都係第一次喺facebook度賣嘢咋, 不過冇計, 啲師奶朋友真係好快手.
nwwedmond 發表於 2011-6-4 22:24


回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 新用戶註冊

本版積分規則

Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家

GMT+8, 2026-6-24 05:19 , Processed in 0.051843 second(s), 18 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2024 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表