使用道具 舉報
你問下是嗎要唔要 timmywan 發表於 2011-8-7 01:04
都想買黎玩下,不過無位放啦.. 是嗎 發表於 2011-8-7 01:15
你話朋友借你玩,放地下囉 sk555 發表於 2011-8-7 01:24
是嗎 發表於 2011-8-7 01:26
good idea,剛剛你哋卉門之友先喺我屋企搬走另一部amp MarkMak 發表於 2011-8-7 01:29
我預左你.............鬧........... sk555 發表於 2011-8-7 01:27
我都幾鍾意rotel夾b&w sk555 發表於 2011-8-7 01:33
都想買黎玩下,不過無...........錢 maner394 發表於 2011-8-7 01:41
回復 timmywan 佢自己開估la MarkMak 發表於 2011-8-7 01:49
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家
GMT+8, 2026-6-27 14:11 , Processed in 0.054918 second(s), 24 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2024 Discuz! Team.