找回密碼
 新用戶註冊
搜索
熱搜: hifi av 音樂
查看: 5703|回復: 11

[模型] RX-78 Gundam GP01 Perfect Grade

[複製鏈接]
發表於 2010-7-19 00:54:44 | 顯示全部樓層 |閱讀模式
知唔知邊度仲有得賣呢款, 但係唔太貴架?

本帖子中包含更多資源

您需要 登錄 才可以下載或查看,沒有賬號?新用戶註冊

×
發表於 2010-7-19 01:01:04 | 顯示全部樓層
gp01 好嘢黎吖 條仔過咗去遊學團 高達既嘢佢好熟架 等佢番黎問吓佢邊度有先
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-19 16:34:43 | 顯示全部樓層
bandan開倉既時侯, 好似賣緊$890咋.
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2010-7-19 16:36:26 | 顯示全部樓層
bandan開倉既時侯, 好似賣緊$890咋.
racewong 發表於 2010-7-19 16:34



係..我好後期先知..已經無得賣 , 我見仲有得賣都要千4..
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-19 18:17:07 | 顯示全部樓層
新果兩盒pg都好靚, 不過屋企仲有五盒PG未砌.

再買就一定比老闆哦Q死....>_<
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-19 18:33:14 | 顯示全部樓層
新果兩盒pg都好靚, 不過屋企仲有五盒PG未砌.

再買就一定比老闆哦Q死....>_
racewong 發表於 2010-7-19 18:17



    easy la !

你送2盒 比我..再買返新好靚2盒果兩盒返去...米神不知鬼不覺
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-29 17:50:04 | 顯示全部樓層
如只計高達PG, 我只差GP-01 同新果兩盒.

真係好想買埋佢.
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-29 21:01:20 | 顯示全部樓層
如只計高達PG, 我只差GP-01 同新果兩盒.

真係好想買埋佢.
racewong 發表於 2010-7-29 17:50



    我比較鍾意Gundam Mk2 同泰坦 MK2
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-8-17 00:15:15 | 顯示全部樓層
知唔知邊度仲有得賣呢款, 但係唔太貴架?
kachow 發表於 2010-7-19 00:54


MK水務署對面有d模型鋪有wo, 不過好似要1300-1500
ching試下上網bid, 平得多, 或者去深水步黃金附近有間好細既模型鋪碰碰運氣~
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-8-17 15:07:52 | 顯示全部樓層
上網bid? 邊個網有得BID? 我都想BID番盒返屋...^^
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-9-13 17:26:31 | 顯示全部樓層
原來師兄們都喜歡高達...
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-9-19 16:56:56 | 顯示全部樓層
我都喜歡高達 (since 1979....)
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 新用戶註冊

本版積分規則

Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家

GMT+8, 2026-6-24 12:33 , Processed in 0.046039 second(s), 16 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2024 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表