您需要 登錄 才可以下載或查看,沒有賬號?新用戶註冊
使用道具 舉報
bandan開倉既時侯, 好似賣緊$890咋. racewong 發表於 2010-7-19 16:34
新果兩盒pg都好靚, 不過屋企仲有五盒PG未砌. 再買就一定比老闆哦Q死....>_ racewong 發表於 2010-7-19 18:17
如只計高達PG, 我只差GP-01 同新果兩盒. 真係好想買埋佢. racewong 發表於 2010-7-29 17:50
知唔知邊度仲有得賣呢款, 但係唔太貴架? kachow 發表於 2010-7-19 00:54
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家
GMT+8, 2026-6-24 12:33 , Processed in 0.046039 second(s), 16 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2024 Discuz! Team.