找回密碼
 新用戶註冊
搜索
熱搜: hifi av 音樂
查看: 2705|回復: 6

[附件] Taoc EST-60HL 喇巴腳

[複製鏈接]
發表於 2011-2-26 01:48:04 | 顯示全部樓層 |閱讀模式
本帖最後由 danny73 於 2011-3-6 13:59 編輯

Taoc EST-60HL 喇巴腳, 整体九成新, 底座有一兩條花痕但不礙眼,齊釘齊墊, no invoice no packaging, only have delivery note
發表於 2011-2-26 04:03:46 | 顯示全部樓層
本帖最後由 camelblue 於 2011-2-26 14:22 編輯

呢邊賣平2舊
值得加許嘉師兄
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2011-3-1 02:41:00 | 顯示全部樓層
呢邊賣平2舊
值得加許嘉師兄
camelblue 發表於 2011-2-26 04:03


咁都比你發現?..........其實係唔記得update
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-3-2 02:20:21 | 顯示全部樓層
咁都比你發現?..........其實係唔記得update
danny73 發表於 2011-3-1 02:41



    咁橋遮
請教下
你有冇灌沙?
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2011-3-2 13:13:41 | 顯示全部樓層

回覆: Taoc EST-60HL 喇巴腳

[quote]咁都比你發現?..........其實係唔記得update
danny73 發表於 2011-3-1 02:41



    咁橋遮
請教下
你有冇灌沙?[/QUOTE]


冇呀......乜可以灌沙既咩? 唔係淨係SS嗰隻先可以既咩?

發送自我的 HTC Aria A6380 大板凳
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-3-2 14:10:36 | 顯示全部樓層
咁橋遮
請教下
你有冇灌沙?



冇呀......乜可以灌沙既咩? 唔係淨係SS嗰隻先可以 ...
danny73 發表於 2011-3-2 13:13 [/quote]


    唔灌得?
我真係唔知
我淨係見佢單柱好似好單薄....所以問下
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2011-3-2 19:28:30 | 顯示全部樓層

回覆: Taoc EST-60HL 喇巴腳

[quote]咁橋遮
請教下
你有冇灌沙?


冇呀......乜可以灌沙既咩? 唔係淨係SS嗰隻先可以 ...
danny73 發表於 2011-3-2 13:13 [/quote]


    唔灌得?
我真係唔知
我淨係見佢單柱好似好單薄....所以問下[/QUOTE]

等我返去睇嚇先......

發送自我的 HTC Aria A6380 大板凳
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 新用戶註冊

本版積分規則

Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家

GMT+8, 2026-6-27 01:00 , Processed in 0.030462 second(s), 15 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2024 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表