找回密碼
 新用戶註冊
搜索
熱搜: hifi av 音樂
樓主: camelblue

[模型] 臨時鐵路999

  [複製鏈接]
 樓主| 發表於 2011-6-2 18:06:43 | 顯示全部樓層
解碼係火車模型既另一個深淵. 基本上玩解碼, 可以做到以下功能:

1. 火車頭行走時可以恆速, 不論轉灣,  ...
OldHenry 發表於 2011-6-2 15:51



    哇....咁多'分純'真係玩到人都顛!
已經無地方玩,仲要控到二百幾個頭
呢舊野係咪十幾年前未有架?
我記得之前玩高速轉彎會甩尾


(係成個尾幾卡會甩出黎果個甩!爽呀!哈哈哈)
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-6-2 18:10:46 | 顯示全部樓層
哇....咁多'分純'真係玩到人都顛!
已經無地方玩,仲要控到二百幾個頭
呢舊野係咪 ...
camelblue 發表於 2011-6-2 18:06



   十幾年前已經有digital, 不過貴過而家!

   我記得之前玩高速轉彎會甩尾 ----> 貢似我個仔既 佢地玩lego火車就係要玩出軌
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2011-6-2 18:14:38 | 顯示全部樓層
十幾年前已經有digital, 不過貴過而家!  

   我記得之前玩高速轉彎會甩尾 ----> 貢似我個 ...
OldHenry 發表於 2011-6-2 18:10



   
睇落去好似好貴,果時去sogo係得呢d
每款車都有唔同類型既控制器
我呢部仲要係110V另加牛...
咁你幾時完工 整返套鐵路系統?
我係唔識玩呀 停站都未停得掂 有時心煩氣燥咪試下佢可以承受個彎係咪速度囉
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2011-6-2 18:16:44 | 顯示全部樓層
我之前都有個朋友係玩埋山洞同景有曬燈好鬼靚
不過換樓都放棄埋
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-6-2 18:20:11 | 顯示全部樓層
睇落去好似好貴,果時去sogo係得呢d
每款車都有唔同類型既控制器
我呢部仲要係110V另加牛...
咁你 ...
camelblue 發表於 2011-6-2 18:14



     起碼等退休, 睇下有冇錢, 有冇地方, 有冇病痛, 先決定整返套鐵路系統
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-6-2 18:21:23 | 顯示全部樓層
我之前都有個朋友係玩埋山洞同景有曬燈好鬼靚
不過換樓都放棄埋
camelblue 發表於 2011-6-2 18:16



    係呀! 呢家野好難搬, 尤其係HO size
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-6-2 18:32:14 | 顯示全部樓層
嘩.......呢D又係毒葯之一~~~正呀!!!我由細到大都好鍾意火車
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-6-2 18:47:17 | 顯示全部樓層

臨時鐵路999

嘩.......呢D又係毒葯之一~~~正呀!!!我由細到大都好鍾意火車
師兄,你玩HO定N size?! ^_^
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-6-2 19:09:16 | 顯示全部樓層
師兄,你玩HO定N size?! ^_^
OldHenry 發表於 2011-6-2 18:47



    痕包車(普通話發音) .......冇錢玩
    已經又相機、又hifi..........再玩埋..............賣pat pat都唔掂。
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-6-2 19:12:07 | 顯示全部樓層
痕包車(普通話發音) .......冇錢玩
    已經又相機、又hifi..........再玩埋... ...
Ken_Tang 發表於 2011-6-2 19:09



    相機又玩緊乜? Nikon定Canon fans? 定係licea or 哈蘇?!
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-6-2 19:30:37 | 顯示全部樓層
相機又玩緊乜? Nikon定Canon fans? 定係licea or 哈蘇?!
OldHenry 發表於 2011-6-2 19:12



    玩緊nikon d700~~~但又pat痕想轉玩canon 5d2,好鍾意canon既定焦鏡~~~後兩者果d邊玩得起
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-6-2 19:44:15 | 顯示全部樓層
玩緊nikon d700~~~但又pat痕想轉玩canon 5d2,好鍾意canon既定焦鏡~~~後兩者果d邊玩得起 ...
Ken_Tang 發表於 2011-6-2 19:30



    D700, 一樣播!   轉會成本好重果喎
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-6-2 19:56:02 | 顯示全部樓層
我是Canon友
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-6-2 19:58:59 | 顯示全部樓層
本帖最後由 Ken_Tang 於 2011-6-2 20:00 編輯
D700, 一樣播!   轉會成本好重果喎
OldHenry 發表於 2011-6-2 19:44



    係~~~
    所以仍在考慮中......講真,以full frame機黎講d700係最抵玩,機身同功能都win canon少少。

     哈哈~~~OT左henry兄個火車post tim
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-6-2 20:08:09 | 顯示全部樓層
講返火車,其實我真係唔識。
我好喜歡大陸火車d火車頭,唔知道有冇呢d既呢?
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-6-2 20:09:03 | 顯示全部樓層

臨時鐵路999

我是Canon友

Canon 相機功能多,但鏡好似貴過nikon, 唔知岩唔岩?^_^
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-6-2 20:10:31 | 顯示全部樓層

臨時鐵路999

    係~~~
    所以仍在考慮中......講真,以full frame機黎講d700係最抵玩,機身同功能都win canon少少。

     哈哈~~~OT左henry兄個火車post tim
D700眞係好抵玩,不過加埋個直倒眞係好重><
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-6-2 20:12:22 | 顯示全部樓層

臨時鐵路999

講返火車,其實我真係唔識。
我好喜歡大陸火車d火車頭,唔知道有冇呢d既呢?
好多。而家大陸出既火車頭都ok架!幾百蚊,ok啦!
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-6-2 20:18:12 | 顯示全部樓層
Canon 相機功能多,但鏡好似貴過nikon, 唔知岩唔岩?^_^
OldHenry 發表於 2011-6-2 20:09


其實Nikon支24-70鏡頭就貴過Canon支24-70$3000多元
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-6-2 20:20:14 | 顯示全部樓層
本帖最後由 OldHenry 於 2011-6-2 20:28 編輯
講返火車,其實我真係唔識。
我好喜歡大陸火車d火車頭,唔知道有冇呢d既呢? ...
Ken_Tang 發表於 2011-6-2 20:08


金屬材質東風11型內燃機車模型



當年只是500大元 不過而家都係

本帖子中包含更多資源

您需要 登錄 才可以下載或查看,沒有賬號?新用戶註冊

×
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 新用戶註冊

本版積分規則

Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家

GMT+8, 2026-6-23 08:01 , Processed in 0.050799 second(s), 13 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2024 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表