其實同你action一樣..都係想玩合併, 我諗普通野算, 老婆嘈我擺得太出. 要收翻個中置入taoc架. 我想問放 ... kachow 發表於 2011-9-27 14:45
使用道具 舉報
這是我賣Chord的其中一個原因 .......... 7500martin 發表於 2011-9-27 17:43
唔夠! 你都係換機吧啦 史的墳 發表於 2011-9-28 05:49
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家
GMT+8, 2026-6-28 07:27 , Processed in 0.026979 second(s), 13 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2024 Discuz! Team.