toysonline 發表於 2011-12-2 15:55 琴晚玩左一陣,係720P,的声就真係正既!
使用道具 舉報
toysonline 發表於 2011-12-2 21:17 咁你試成点丫?係咪置身其中牙,記住一定要開烏化xd.xd!
cyberken 發表於 2011-12-2 21:54 幾好玩, 不過眼都花
cowshin 發表於 2011-12-3 00:48 已經比街機慢好多了,街機看都看唔切,可能年紀大,cyberken兄買了幾錢??
ilccmcf 發表於 2011-12-5 17:20 番薯快D打爆賣比我~~~~ 嘿嘿嘿!!!
cyberken 發表於 2011-12-5 16:30 639
番薯 發表於 2011-12-6 23:13 我只開盒試了一下,現在只能在 BB 吃奶時才能偷時間玩~
ilccmcf 發表於 2011-12-8 13:49 帶住佢玩會唔會勁D ??? 隻錶好靚~~~ 唔捨得帶
fatboy88 發表於 2011-12-9 14:19 頭先係將軍澳見到558,無買忝!!!
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家
GMT+8, 2026-6-26 13:47 , Processed in 0.034275 second(s), 15 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2024 Discuz! Team.