火機 發表於 2011-12-9 14:24 OK 啦, 觀塘仲係$620
使用道具 舉報
fatboy88 發表於 2011-12-9 14:26 我諗住聽日攞兩隻舊game去trade咋.
火機 發表於 2011-12-9 14:42 乜game? 有無頭d?
fatboy88 發表於 2011-12-9 15:22 呢隻無!
火機 發表於 2011-12-9 16:12 有乜?
ilccmcf 發表於 2011-12-8 13:49 帶住佢玩會唔會勁D ??? 隻錶好靚~~~ 唔捨得帶
andy88 發表於 2011-12-9 23:55 我想買隻比個仔 係邊買架 how much?
ilccmcf 發表於 2011-12-10 00:46 九龍錶行。$2580
cyberken 發表於 2011-12-2 19:53 比你毒左我買
fatboy88 發表於 2011-12-12 16:37 魚版主你psn係咩?我psn:andrew3577,add埋一齊打啦
cyberken 發表於 2011-12-12 16:40 cyberken1980 好耐無玩 眼花....年紀大
fatboy88 發表於 2011-12-12 19:21 昨晚玩左一陣,ONLINE唔夠D架仔抽
yuppi 發表於 2011-12-20 17:11 呢隻 Game 東京二手最平賣緊 6580 yen....
火機 發表於 2011-12-20 17:15 呢排平番, 520都有, 係無初期特典個download code 姐. 不過我想買2手or等再平d 先. 呢期打緊星矢同龍珠, ...
yuppi 發表於 2011-12-20 17:20 我前晚買咗 $560...
火機 發表於 2011-12-20 17:37 先達520, 觀塘都係560
yuppi 發表於 2011-12-20 17:41 ...岩岩返香港吾知價....
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家
GMT+8, 2026-6-28 03:14 , Processed in 0.049594 second(s), 13 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2024 Discuz! Team.