找回密碼
 新用戶註冊
搜索
熱搜: hifi av 音樂
樓主: 火機

[電腦遊戲] 機動戦士ガンダム EXTREME VS

[複製鏈接]
發表於 2011-12-9 14:26:43 | 顯示全部樓層
火機 發表於 2011-12-9 14:24
OK 啦, 觀塘仲係$620

我諗住聽日攞兩隻舊game去trade咋.
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2011-12-9 14:42:00 | 顯示全部樓層
fatboy88 發表於 2011-12-9 14:26
我諗住聽日攞兩隻舊game去trade咋.

乜game? 有無頭d?
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-12-9 15:22:37 | 顯示全部樓層
火機 發表於 2011-12-9 14:42
乜game? 有無頭d?

呢隻無!
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2011-12-9 16:12:14 | 顯示全部樓層
fatboy88 發表於 2011-12-9 15:22
呢隻無!

有乜?
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-12-9 16:58:29 | 顯示全部樓層
火機 發表於 2011-12-9 16:12
有乜?

等我今晚睇下先再話過你知....
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-12-9 23:55:25 | 顯示全部樓層
ilccmcf 發表於 2011-12-8 13:49
帶住佢玩會唔會勁D ??? 隻錶好靚~~~ 唔捨得帶

我想買隻比個仔 係邊買架 how much?
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-12-10 00:46:37 | 顯示全部樓層
andy88 發表於 2011-12-9 23:55
我想買隻比個仔 係邊買架 how much?

九龍錶行。$2580
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-12-10 01:00:34 | 顯示全部樓層
ilccmcf 發表於 2011-12-10 00:46
九龍錶行。$2580

3q
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-12-12 16:37:00 | 顯示全部樓層
cyberken 發表於 2011-12-2 19:53
比你毒左我買

魚版主你psn係咩?我psn:andrew3577,add埋一齊打啦
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-12-12 16:40:16 | 顯示全部樓層
fatboy88 發表於 2011-12-12 16:37
魚版主你psn係咩?我psn:andrew3577,add埋一齊打啦

cyberken1980
好耐無玩
眼花....年紀大
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2011-12-12 16:53:51 | 顯示全部樓層
cyberken 發表於 2011-12-12 16:40
cyberken1980
好耐無玩
眼花....年紀大

咁快d放俾我啦
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-12-12 19:21:12 | 顯示全部樓層
昨晚玩左一陣,ONLINE唔夠D架仔抽
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-12-13 10:21:15 | 顯示全部樓層
fatboy88 發表於 2011-12-12 19:21
昨晚玩左一陣,ONLINE唔夠D架仔抽

D架仔真係好勁
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-12-20 17:11:40 | 顯示全部樓層
呢隻 Game 東京二手最平賣緊 6580 yen....
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2011-12-20 17:15:01 | 顯示全部樓層
yuppi 發表於 2011-12-20 17:11
呢隻 Game 東京二手最平賣緊 6580 yen....

呢排平番, 520都有, 係無初期特典個download code 姐. 不過我想買2手or等再平d 先.
呢期打緊星矢同龍珠, 都無時間.
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-12-20 17:20:37 | 顯示全部樓層
火機 發表於 2011-12-20 17:15
呢排平番, 520都有, 係無初期特典個download code 姐. 不過我想買2手or等再平d 先.
呢期打緊星矢同龍珠, ...

我前晚買咗 $560...
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2011-12-20 17:37:03 | 顯示全部樓層
yuppi 發表於 2011-12-20 17:20
我前晚買咗 $560...

先達520, 觀塘都係560
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-12-20 17:41:22 | 顯示全部樓層
火機 發表於 2011-12-20 17:37
先達520, 觀塘都係560

...岩岩返香港吾知價....
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2011-12-20 17:47:09 | 顯示全部樓層
yuppi 發表於 2011-12-20 17:41
...岩岩返香港吾知價....

算啦.
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 新用戶註冊

本版積分規則

Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家

GMT+8, 2026-6-28 03:14 , Processed in 0.049594 second(s), 13 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2024 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表