找回密碼
 新用戶註冊
搜索
熱搜: hifi av 音樂
查看: 11815|回復: 17

烚下烚下酒聚~~

[複製鏈接]
發表於 2012-12-1 03:40:41 | 顯示全部樓層 |閱讀模式
一個月一度既酒聚~~
每支試少少都飲醉~~
20121130_221940.jpg

評分

1

查看全部評分

發表於 2012-12-1 12:24:18 | 顯示全部樓層
曰本果枝21年一定好正啦
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-12-1 15:04:19 | 顯示全部樓層
Johnny 有品味色飲酒 邊支你帶
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2012-12-1 15:17:11 | 顯示全部樓層
petkei 發表於 2012-12-1 12:24
曰本果枝21年一定好正啦

支 竹鶴 21日本過關價就超抵
6舊水真係冇得輸

回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2012-12-1 15:23:03 | 顯示全部樓層
felixk 發表於 2012-12-1 15:04
Johnny 有品味色飲酒 邊支你帶

我帶左ardbeg 10
Islay基本款最鍾意呢支

評分

1

查看全部評分

回復

使用道具 舉報

發表於 2012-12-2 01:10:22 | 顯示全部樓層
johnnykut 發表於 2012-12-1 15:17
支 竹鶴 21日本過關價就超抵
6舊水真係冇得輸

我都想買返枝試吓。
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2012-12-2 01:53:44 | 顯示全部樓層
petkei 發表於 2012-12-2 01:10
我都想買返枝試吓。

台灣街鋪買日本威仲抵呀~~~
余市20年好似千鬆D港紙,,仲平過日本買
香港街鋪近$4K
點解香港唔減烈酒稅
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-12-2 10:10:41 | 顯示全部樓層
johnnykut 發表於 2012-12-1 15:23
我帶左ardbeg 10
Islay基本款最鍾意呢支

請問支ardbeg alligator怎樣?小弟好鍾意Islay whisky!
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-12-2 11:56:37 | 顯示全部樓層
johnnykut 發表於 2012-12-2 01:53
台灣街鋪買日本威仲抵呀~~~
余市20年好似千鬆D港紙,,仲平過日本買
香港街鋪近$4K

2012-12-01 12.25.00.jpg
枝xr台灣買900有找@0@
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2012-12-2 15:08:13 | 顯示全部樓層
本帖最後由 johnnykut 於 2012-12-3 01:10 編輯
dangermouse 發表於 2012-12-2 10:10
請問支ardbeg alligator怎樣?小弟好鍾意Islay whisky!


我頂唔到,唔只peat咁簡單,有陣好怪,唔識講
上一次就試左laphroaig 10 cs,,,,個個朋友都話正
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2012-12-2 15:10:59 | 顯示全部樓層
petkei 發表於 2012-12-2 11:56
枝xr台灣買900有找@0@

我老細上個月都買左XR俾我,,好似平左少少
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-12-2 23:28:55 | 顯示全部樓層
johnnykut 發表於 2012-12-2 15:08
我頂唔到,唔只peat咁簡單,有陣好怪,唔識講
上一次就試左laphroaig 18 cs,,,,個個朋友都話正  ...

Ardbeg試過咁多支,最鍾意都係Supernova 2009,另外Corryvreckan都好正!Alligator因爲聼人講話麻麻,所以冇買黎試。Laphroiag嘅Cask Strengthen真係唔錯
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2012-12-3 01:16:03 | 顯示全部樓層
dangermouse 發表於 2012-12-2 23:28
Ardbeg試過咁多支,最鍾意都係Supernova 2009,另外Corryvreckan都好正!Alligator因爲聼人講話麻麻,所 ...

islay我只試過幾隻,,
呢兩支有機會要試下先
多謝師兄提供資料
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-12-3 01:39:22 | 顯示全部樓層
johnnykut 發表於 2012-12-3 01:16
islay我只試過幾隻,,
呢兩支有機會要試下先
多謝師兄提供資料  ...

唔好客氣,大家交流交流
Supernova唔容易搵,台灣可能有。有分2009同2010,小弟比較喜歡2009。
有乜好嘢請多多分享!
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2012-12-14 00:37:55 | 顯示全部樓層
dangermouse 發表於 2012-12-3 01:39
唔好客氣,大家交流交流
Supernova唔容易搵,台灣可能有。有分2009同2010,小弟比較喜歡2009。 ...

Supernova原來台灣已炒緊~~~
今次去都唔見有
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-12-17 16:27:48 | 顯示全部樓層
竹鶴 21     6舊水?????? 禾刀想買
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2012-12-17 17:28:43 | 顯示全部樓層
小貓 發表於 2012-12-17 16:27
竹鶴 21     6舊水?????? 禾刀想買

堅呀,,,仲平過響17年500yen
回復

使用道具 舉報

發表於 2013-1-21 18:26:05 | 顯示全部樓層
johnnykut 發表於 2012-12-17 17:28
堅呀,,,仲平過響17年500yen

有人出讓嘛?  
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 新用戶註冊

本版積分規則

Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家

GMT+8, 2026-6-28 16:58 , Processed in 0.051102 second(s), 23 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2024 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表