使用道具 舉報
查看全部評分
lamborghini436
randyma 發表於 2013-4-19 16:20 The chairman of Yamaha sell it. What amplier is your target.
rklpoon 發表於 2013-4-20 12:34 When will you follow suit ah? He jumped, you jump also la/ASAP.
randyma 發表於 2013-4-20 12:56 有錢食咖哩更好㗎,無錢咪青茶淡反,亞媽夏。
hkp1196 發表於 2013-4-19 17:34 條花痕係百事佬嘅簽名,應該賣貴D.................
ahchaugoh 發表於 2013-4-28 15:24 師兄,賣咗未呀?
pepsiman 發表於 2013-4-28 15:51 已約買家明天交收,謝謝。。
pepsiman 發表於 2013-4-29 20:58 Yamaha終於離我而去。。
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家
GMT+8, 2026-6-26 05:56 , Processed in 0.059254 second(s), 23 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2024 Discuz! Team.