找回密碼
 新用戶註冊
搜索
熱搜: hifi av 音樂
查看: 4219|回復: 11

[請教] XLR Balance 轉 RCA 插問題

[複製鏈接]
發表於 2011-4-27 10:15:52 | 顯示全部樓層 |閱讀模式
想問各位高手師兄,我衣家用呢隻插插喺95嘅Balanced in,喺唔喺真喺用緊Balanced嘅線路,同真正Balanced線有何分別?
如果用5隻插去XPA-5嘅Balanced in 度得唔得?會唔會好過直插RCA?
Thanks!
P1200234.JPG P1200235.JPG
發表於 2011-4-27 10:55:04 | 顯示全部樓層
想問各位高手師兄,我衣家用呢隻插插喺95嘅Balanced in,喺唔喺真喺用緊Balanced嘅線路,同真正Balanced線 ...
hohodog900 發表於 2011-4-27 10:15


無用架, 用依d轉插即係行番rca.
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2011-4-27 11:15:58 | 顯示全部樓層
無用架, 用依d轉插即係行番rca.
ryanenen 發表於 2011-4-27 10:55


師兄唔好意思,可否解說一下呢?因為個插真喺插住Balanced 嘅線路,當中點樣轉換嘅呢? 唔該師兄!
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-4-27 11:38:02 | 顯示全部樓層
師兄唔好意思,可否解說一下呢?因為個插真喺插住Balanced 嘅線路,當中點樣轉換嘅呢? 唔該師兄! ...
hohodog900 發表於 2011-4-27 11:15


Balance output 線路係用兩份一模一樣線路做訊号輸出, gain 比 rca大,
用adaptor 用番單一份訊号輸出, 失左balance out 既優点,
至於當中點樣轉換, 你上網search下,大把資料.
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-4-27 11:41:14 | 顯示全部樓層
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2011-4-27 12:22:44 | 顯示全部樓層
Balance output 線路係用兩份一模一樣線路做訊号輸出, gain 比 rca大,
用adaptor 用番單一份訊号輸出,  ...
ryanenen 發表於 2011-4-27 11:38

唔該晒!
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-4-27 12:25:41 | 顯示全部樓層
Ching,
Where can buy this neutrik transformer balancing adapters?
thank you..
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-4-27 12:29:04 | 顯示全部樓層
Where can buy this neutrik transformer balancing adapters?
x2

Is it passive?
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-4-27 12:36:56 | 顯示全部樓層
咁樣接經多個adpator, 衰聲過直行RCA, 除非其中一部冇RCA

balance 唔代表好聲過RCA,唔需要咁做丫
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2011-4-27 12:38:21 | 顯示全部樓層
Where can buy this neutrik transformer balancing adapters?
X3

佢同我果隻有乜分別?
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2011-4-27 12:40:50 | 顯示全部樓層
咁樣接經多個adpator, 衰聲過直行RCA, 除非其中一部冇RCA

balance 唔代表好聲過RCA,唔需要咁做丫 ...
herman 發表於 2011-4-27 12:36


睇完網上D資料後有D明明哋,唔該晒!
睇嚟都喺直出RCA好D!
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-4-27 12:44:46 | 顯示全部樓層
應該深水土步雅歌有,但可能要訂。
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 新用戶註冊

本版積分規則

Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家

GMT+8, 2026-6-28 14:36 , Processed in 0.039805 second(s), 18 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2024 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表