找回密碼
 新用戶註冊
搜索
熱搜: hifi av 音樂
查看: 8592|回復: 28

[喇叭] 5.1.2 如何配置才好?

[複製鏈接]
發表於 2018-9-3 21:42:30 | 顯示全部樓層 |閱讀模式
本帖最後由 astroboy1973 於 2018-9-3 21:56 編輯

小弟客廳連飯廳130尺長形. 現在想配置5.1.2系統.
現有玩兩聲道. 如睇戲時我會用AV Amp駁前後級推FOCAL 927Be座地喇叭做前置. 中置及後置是雜牌直接駁AV Amp. 超低音是20年前的KEF. 現在想再找方案重新配置5.1.2系統.

方案一:
FOCAL 927Be 只用來玩兩聲道.
另外再買過7隻FOCAL DOME喇叭 及 大地震 12" 超低音 做 5.1.2. 當使用時一對前置放在927Be上面.
做成真正的影音分家.

方案二:
FOCAL 927Be 用來做一對前置. 即是用AV Amp駁前後級推FOCAL 927Be喇叭.
再買5隻FOCAL DOME喇叭做中置, 後置及天花聲道. 再加 大地震 12" 超低音.
做成半影音分家.

我想請各位ching給些建議:
1. 如果用FOCAL DOME喇叭在我的環境會否不夠力水?
2. 方案一 的包圍感是否會較 方案二 好?
3. 還是有更好的喇叭牌子及型介紹? 或有其他方案?
4. 如果用7隻FOCAL DOME喇叭 再加 大地震 12" 超低音, 要買幾watt輸出的AV Amp才夠?

FOCAL DOME (information from FOCAL):
Focal Dome Speaker.jpg
Focal Dome Speaker Spec.jpg
發表於 2018-9-3 22:16:36 | 顯示全部樓層
梗係方案二好啦,一對927做前置主聲道喇叭冇得輸, 中置聲道配返一隻 CC900 其餘4 ch 可選XTZ 95.22及S2或JBL contral X。十仔可選XTZ sub 1X12

評分

2

查看全部評分

回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2018-9-4 06:54:19 | 顯示全部樓層
wildmanhk 發表於 2018-9-3 22:16
梗係方案二好啦,一對927做前置主聲道喇叭冇得輸, 中置聲道配返一隻 CC900 其餘4 ch 可選XTZ 95.22及S2或J ...

不同牌子會不會唔夾聲?
回復

使用道具 舉報

發表於 2018-9-4 06:55:08 | 顯示全部樓層
我都好認同野男既意見,不過如果師兄鍾情於FOCAL喇叭,可以中置用CC900,後置及天花喇叭用兩對DOME喇叭,超低音「大地震」和「XTZ」各走唔同路線,前者量大墊底強,而後者則電影感強,較容易溶入主聲道. 至於擴音機,以呢個方案你大可放心POWER問題,最大食既前置已交由合併AMP,只推剩餘果五隻喇叭好多AMP都唔係問題...

評分

1

查看全部評分

回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2018-9-4 07:01:06 | 顯示全部樓層
謝謝百事佬及野男的建議
回復

使用道具 舉報

發表於 2018-9-4 07:10:22 | 顯示全部樓層
astroboy1973 發表於 2018-9-4 07:01
謝謝百事佬及野男的建議

少意思...
回復

使用道具 舉報

發表於 2018-9-4 07:12:36 | 顯示全部樓層
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2018-9-4 07:32:58 | 顯示全部樓層
本帖最後由 astroboy1973 於 2018-9-4 07:34 編輯

AV AMP 方面,大家有沒有什麼推介?
回復

使用道具 舉報

發表於 2018-9-4 08:31:18 | 顯示全部樓層
其實我想問,你打直玩定打橫?
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2018-9-4 08:48:34 | 顯示全部樓層
bigpun1975 發表於 2018-9-4 08:31
其實我想問,你打直玩定打橫?

打橫玩.....
回復

使用道具 舉報

發表於 2018-9-4 09:04:28 | 顯示全部樓層
我相信樓主個廳長方形可能9X15尺。 其實打直可玩盡7.1.4包圍感一流。 如衹打橫玩5.1.2都好合理。Amp方面Denon X4400h的9.2輸出夠玩有餘,仲留有日後升級玩5.1.4的能力。
回復

使用道具 舉報

發表於 2018-9-4 09:44:06 | 顯示全部樓層
其實Onkyo RZ1100 都幾好呀,我自己都用緊
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2018-9-4 15:53:01 | 顯示全部樓層
本帖最後由 astroboy1973 於 2018-9-4 15:55 編輯
wildmanhk 發表於 2018-9-3 22:16
梗係方案二好啦,一對927做前置主聲道喇叭冇得輸, 中置聲道配返一隻 CC900 其餘4 ch 可選XTZ 95.22及S2或J ...


我其實中置想用cc1008Be. 可惜太大隻放不下
回復

使用道具 舉報

發表於 2018-9-4 17:08:01 | 顯示全部樓層
astroboy1973 發表於 2018-9-4 15:53
我其實中置想用cc1008Be. 可惜太大隻放不下

不是同9OO差太多,但1OO8實在好太多了。
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2018-9-4 20:14:53 | 顯示全部樓層
wildmanhk 發表於 2018-9-4 17:08
不是同9OO差太多,但1OO8實在好太多了。

因為我的927Be有鈹高音。所以想配一隻有鈹高音的中置。
回復

使用道具 舉報

發表於 2018-9-4 21:27:32 | 顯示全部樓層
astroboy1973 發表於 2018-9-4 20:14
因為我的927Be有鈹高音。所以想配一隻有鈹高音的中置。

所以話你用927做主LR ch包冇走雞。
回復

使用道具 舉報

發表於 2018-9-5 07:05:52 | 顯示全部樓層

師兄,如果你打橫個廳玩,聆聽空間會細得多,我建議你可考慮用YAMAHA RX-A2080,Y記長處係透過其DSP功能於細小環境營造大空間效果,好有戲院Feel,而佢最新既A.I功能更加可隨住電影既劇情去改變不同DSP,不妨到陳列室或銷售門市試試...
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2018-9-5 10:14:57 | 顯示全部樓層
pepsiman 發表於 2018-9-5 07:05
師兄,如果你打橫個廳玩,聆聽空間會細得多,我建議你可考慮用YAMAHA RX-A2080,Y記長處係透過其DSP功能於細 ...

謝謝百事兄,等我得閑去試下。請問你知道在那裡有得試嗎?
回復

使用道具 舉報

發表於 2018-9-5 13:15:55 | 顯示全部樓層
astroboy1973 發表於 2018-9-5 10:14
謝謝百事兄,等我得閑去試下。請問你知道在那裡有得試嗎?

試吓去金馬倫里通利琴行Yamaha showroom,應該有得試聽...
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2018-9-5 14:07:36 | 顯示全部樓層
wildmanhk 發表於 2018-9-4 17:08
不是同9OO差太多,但1OO8實在好太多了。

原來cc1008be 比 CC900 貴 3.5倍
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 新用戶註冊

本版積分規則

Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家

GMT+8, 2026-6-26 01:32 , Processed in 0.043087 second(s), 22 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2024 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表