找回密碼
 新用戶註冊
搜索
熱搜: hifi av 音樂
查看: 781|回復: 5

[喇叭] 今日真係忍唔住, 我一直都好想試既Wilson Audio & NAGRA AUDIO , 終於可以喺俱樂部開聲啦

[複製鏈接]
發表於 2025-8-22 23:54:51 | 顯示全部樓層 |閱讀模式
今日真係忍唔住, 我一直都好想試既Wilson Audio & NAGRA AUDIO , 終於可以喺俱樂部開聲啦

1000226254.jpg

評分

2

查看全部評分

發表於 2025-8-23 07:35:14 | 顯示全部樓層
咁樣便要換走對WB啦
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2025-8-23 11:31:41 | 顯示全部樓層
hksarac 發表於 2025-8-23 07:35
咁樣便要換走對WB啦

有無興趣上黎聽下?
回復

使用道具 舉報

發表於 2025-8-24 10:47:18 | 顯示全部樓層
射左未         
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2025-8-24 15:48:19 | 顯示全部樓層

未...

我諗緊一個人點換釘...
回復

使用道具 舉報

發表於 2025-8-24 17:19:33 | 顯示全部樓層
本帖最後由 t1174 於 2025-8-24 17:22 編輯

Wilson 有個唧的,Alexa 以上的都有配,問有的人借?不是就用充氣唧加幾本音技。不過唧起前還是拆頭先好。
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 新用戶註冊

本版積分規則

Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家

GMT+8, 2026-6-25 14:40 , Processed in 0.058100 second(s), 21 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2024 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表